حواشی، تملک پادگان اردبیل را بلاتکلیف کرده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تملک پادگان اردبیل به رغم پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر در چند ماه گذشته به شرایط بلاتکلیفی رسیده است.

به گزارش ایمنا، حسین افسانه اظهار کرد: تملک پادگان اردبیل مراحل سختی را پشت سر گذاشته و با هماهنگی مقامات عالی رتبه ارتش قرار بود توافق نهایی انجام شود تا خروج پادگان را از مرکز شهر شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: عده‌ای با طرح مسائل حاشیه‌ای به ویژه وضعیت تراکم در ساخت و ساز و نحوه تملک و توسعه فضای سبز و حتی اجرای معابر در این منطقه به سختی کار و پیچیدگی مسئله دامن زدند به طوری که امروز هر دو طرف در فرآیند تصمیم‌گیری نهایی در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ما باید مالکیت نیروی زمینی ارتش و توافق با این مجموعه را به رسمیت شناخته و به دور از طرح مسائل حاشیه‌ای به اصل تملک توجه کنیم چرا که پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و پیرامونی هیچ نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

افسانه افزود: در مورد پادگان آنهایی که در میدان کار بودند، با جان و دل کار کردند اما به نظر می‌رسد طرح مسائل حاشیه‌ای آنها را دلسرد کرده و انتظار می‌رود در سال جدید این فضا از بلاتکلیفی خارج شده و تملک آن به صورت کامل در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 487469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.