بازار هفتگی و طرح ساحلی پره سر تا اطلاع ثانوی تعطیل است

شهردار پره‌سر گفت: به دلیل قرار گرفتن پره‌سر در وضعیت نارنجی کرونا، بازار هفتگی و طرح ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهرام شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن پره‌سر در وضعیت نارنجی کرونا، بازار هفتگی سه شنبه بازار و طرح ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: بازار هفتگی پره‌سر یکی از بازارهای قدیمی، سنتی و شلوغ این شهر است که روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان محصولات کشاورزی، تولیدی و محلی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند برای جلوگیری از تجمع افراد و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی، برپایی هرگونه بساط فروش و تجمع در این بازار هفتگی ممنوع است و همه از شهروندان انتظار داریم در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: شهرداری پره‌سر به منظور آگاه‌سازی بیشتر شهروندان جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده و برای جلوگیری از تجمع اعلان عمومی داشته است.

شهابی از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تجمع در اماکن تفریحی، از رهاسازی ماسک و دستکش یک بار مصرف در معابر عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری همچون طرح ساحلی دریا، کوه، جنگل و آبشار ویسادار، هر سال به ویژه در فصول بهار و تابستان پذیرای بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور است.

کد خبر 487459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.