تراکتور _ الشارجه/ رقابت تی‌تی‌ها با صدرنشین گروه B

تراکتور در دومین بازی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشاجره می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز شنبه _ ۲۸ فروردین ماه _ در دومین بازی گروهی مسابقات آسیایی از ساعت ۳۰: ۲۲ به مصاف الشارجه خواهد رفت.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه

پخش زنده: شبکه ورزش

تراکتور در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان حضور دارد که در اولین بازی گروهی این رقابت‌ها مقابل پاختاکور حاضر شد و در حالی که می‌توانست این تیم را شکست دهد به نتیجه تساوی رضایت داد.

تراکتور مقابل پاختاکور دفاع ضعیفی داشت که باعث شد این تیم از پیروزی محروم بماند، خطیبی برای مسابقه با الشارجه باید آنالیز خوبی انجام دهد و تذکرات لازم را به بازیکنان خود بدهد تا دوباره موقعیت آنها به خطر نیفتد. باید توجه داشت که تی‌تی‌ها هر زمانی که دست به حمله می‌زدند موفق به ایجاد خطر و گلزنی می‌شدند، اما همه تیم‌ها مانند پاختاکور دفاع ضعیفی ندارند که به راحتی گل‌های خورده را جبران کرد.

خطیبی با حضور بازیکنان با تجربه‌ای چون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، اکبر ایمانی و مهاجم گلزنی چون محمد عباس‌زاده می‌تواند الشارجه را شکست دهد.

رهبری تیم فوتبال الشارجه را عبدالعزیز العنبری بر عهده دارد که دو بازیکن تأثیرگذار خود ایگور کورناد و و حسن صالح را مقابل تراکتور به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

تیم فوتبال الشارجه که به پادشاه معروف است در اولین دیدار گروهی این رقابت‌ها مقابل باشگاه فوتبال نیروی هوایی عراق به پیروزی یک بر صفر رسیده و صدرنشین گروه B است.

کد خبر 487452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.