«شنای پروانه» رکورد فروش اکران آنلاین را شکست

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از ۴ میلیارد، لقب پرفروش‌ترین فیلم اکران آنلاین را از آن خود کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، آخرین ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها ۱۷ روز از اکران آنلاین خود با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد.

پیش از این فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف: ارتش سری"، رکورد دار فروش آنلاین سینمای ایران بود. به این ترتیب شنای پروانه که اکران آنلاین آن از ۱۱ فروردین آغاز شده بود در کمتر از ۲۰ روز رکورد اکران آنلاین را شکست.

فیلم‌های سینمایی خروج، زیر نظر، طلا، زن‌ها فرشته‌اند، لتیان، بی حسی موضعی، حکایت دریا و بنفشه آفریقایی در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

بازیگرانی چون: جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه‌لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، با حضور افتخاری علیرضا داود نژاد و هنرمندی پانته‌آ بهرام و معرفی آبان عسکری در «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پور امیری نیز فیلمنامه آن را به نگارش درآورده‌اند.

«شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را نیز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

منبع: میزان

کد خبر 487447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.