ثبت‌نام انتخابات سهام‌ عدالت برای حقوقی‌ها تمدید شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی از تمدید مهلت ثبت‌نام انتخابات شرکت‌های استانی سهام عدالت خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیمان میراب درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام برای انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های سهام عدالت در استان‌ها اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در انتخابات تعیین هیأت مدیره شرکت‌های سهام عدالت برای اشخاص حقوقی تا پایان روز دهم اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وی افزود: اشخاص حقیقی فعلاً تا پایان امروز - ۲۸ فروردین ماه- برای ثبت‌نام در انتخابات و اعلام کاندیداتوری مهلت دارند و فردا براساس گزارش سازمان بورس برای تمدید مهلت ثبت‌نام اشخاص حقیقی تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان در این انتخابات گفت: تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ نفر شخص حقیقی در سراسر کشور در سایت ستان برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که به زودی افرادی که تأیید صلاحیت شدند، اعلام می‌شوند.

میراب درباره شرایط ثبت نام اظهار داشت: ثبت‌نام سه شرط اصلی دارد. اول اینکه متقاضیان برای ثبت نام باید حداقل دارای یک سهم از سهام عدالت باشند. دومین شرط این است که تحصیلات افراد باید مرتبط و در این زمینه باشند و افرادی که دارای مدارک دانشگاهی در رشته‌های مدیریتی، مالی، حسابداری، اقتصادی و … هستند می‌توانند ثبت‌نام کنند. همچنین شرط سوم این است که افراد سابقه کار در این زمینه را داشته باشند.

منبع: ایلنا

کد خبر 487435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.