سیما و منظر شهری نکا ضابطه‌مند‎ ‎می‌شود

شهردار نکا از ابلاغ رسمی طرح تفضیلی این شهر خبر داد و گفت: براساس این طرح، سیما و منظر شهری نکا ‏ضابطه‌مند می‌شود.‏

موسی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: بعد از سالیان سال چشم انتظاری برای اجرای طرح تفصیلی اکنون با ابلاغ رسمی طرح تفصیلی این شهر، شاهد تحقق ضابطه‌مندی سیما و منظر شهری نکا خواهیم بود.

وی با اشاره به موارد بودجه شهرداری نکا گفت: افزایش رقم بودجه شهرداری از ۴۵ به ۶۳ میلیارد تومان در سال ۹۹ و تغییر چشمگیر آن به ۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ می‌تواند نقطه مثبتی برای توسعه شهری و انجام اقدامات عملی و عمرانی بیشتر در نکا باشد.

شهردار نکا اظهار کرد: از ۷۰ میلیارد تومان بودجه سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی، شش میلیارد تومان برای آسفالت معابر و کوچه‌ها اختصاص یافته است تا ۸۰ کوچه خاکی در این شهر آسفالت شود.

وی با بیان این که اسفندماه سال گذشته مطالبات و معوقات بر جا مانده از سال‌های قبل به کارکنان در شهرداری نکا پرداخت شد؛ خاطرنشان کرد: همه تلاش مدیریت شهری برای ایجاد آرامش در بین کارکنان و فراهم کردن شرایطی بهتر برای بازدهی مناسب است.

خلیلی از اخذ مجوز ایجاد سد لاستیکی نکا خبر داد و افزود: اقدامات بهره برداری، آبگیری و افتتاح آن در دست انجام است همچنین مجوز تولید کمپوست زباله در بهشهر توسط شهرداری با توجه به سهم ۲۷ درصدی در این کارخانه اخذ شده است و با توجه به تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی برای کمپوست بهشهر در سال گذشته، امسال دو میلیارد تومان آن جذب شده است که نقش مهمی در ساماندهی زباله‌ها خواهد داشت.

کد خبر 487417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.