الریان قطر_پرسپولیس/ پرسپولیس به فکر شش‌تایی شدن!

سرخ‌پوشان پایتخت در دومین ایستگاه آسیایی خود باید امشب(شنبه) با شجاع و هم تیمی‌هایش دیدار کنند و با کسب پیروزی به نوعی در کسب امتیازات شش‌تایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه - ۲۸ فروردین ماه - در دومین گام آسیایی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری به مصاف الریان قطر خواهد رفت. سرخ‌ها که با برد مقابل الوحده به صدر جدول گروه E رفته‌اند، حالا امیدوارند با شکست نماینده قطر که یکی از رقبا اصلی آنها در راه صعود است، صدرنشینی شان را تثبیت کنند. الریان نیز که در اولین بازی خود برابر گوا به تساوی با نماینده میزبان رضایت داده بود، برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت.

الریان قطر - پرسپولیس/ شجاع و پرسپولیس، این بار رو در روی هم!

پرسپولیس و معضل موقعیت سوزی!

پرسپولیس سه روز قبل با تک گل سید جلال حسینی در حالی نخستین سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد که علیرغم ارائه نمایشی هجومی و خلق موقعیت‌های بی شمار، مهاجمان در استفاده از اغلب این فرصت‌ها همچون دیدارهای قبلی پرسپولیس ناکام ماندند تا مدافع سرخ‌ها جور خط آتش را بکشد. این در حالی است که با مشخص شدن خریدهای جدید پرسپولیس در نیم فصل و پایان محرومیت آل کثیر به نظر می‌رسید شاگردان گل محمدی در فاز تهاجمی بی نیاز باشند اما هنوز مشکل موقعیت سوزی آنها بر طرف نشده است.

لک در آستانه هفتمین کلین شیت آسیایی

حامد لک تابستان گذشته به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و خیلی زود همراه با کاروان این تیم عازم قطر برای ادامه مسابقات فصل قبل لیگ قهرمانان شد. لک خیلی زود توانمندی‌هایش در آسیا را اثبات کرد و در پنج مسابقه موفق به ثبت کلین شیت شد.

الریان قطر - پرسپولیس/ شجاع و پرسپولیس، این بار رو در روی هم!

نکته جالب در خصوص این گلر این است که او هر چهار گلی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان دریافت کرده از روی نقطه پنالتی بوده و به عبارتی در جریان بازی هیچ تیمی در قاره کهن موفق به گشودن دروازه او تا این لحظه نشده است. لک در دیدار برابر الوحده نیز بار دیگر گلی دریافت نکرد کرد تا حالا در آستانه ثبت هفتمین کلین شیت آسیایی خود باشد.

وزارت خارجه دنبال پادرمیانی بین پرسپولیس و هندی‌ها!

کاروان پرسپولیس که این روزها اردو خود در گوا هند را برپا کرده، با میزبان دچار اختلافاتی شده که مسئولان این تیم را نگران کرده است. پیش از اعزام تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان، اینستاگرام باشگاه متنی را منتشر کرد که به مذاق هندی‌ها خوش نیامد و فدراسیون این کشور تصمیم گرفت از پرسپولیس به AFC شکایت کند. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس چند روز قبل رسماً بابت انتشار این پست عذرخواهی و اعلام کرد با فرد خاطی برخورد خواهد شد. حالا هم مسئولان این باشگاه از وزارت خارجه و سفارت ایران در هند خواسته‌اند تا با رایزنی مانع از جریمه‌ها و محرومیت احتمالی برای تیم شان شوند.

الریان قطر - پرسپولیس/ شجاع و پرسپولیس، این بار رو در روی هم!

الریان با شجاع و لوران بلان رو در روی سرخ‌ها

یکی از نکاتی که تقابل جدال امروز نمایندگان ایران و قطر در گوا را جذاب‌تر می‌کند، حضور شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان است. خلیل زاده که در سال‌های اخیر با پوشیدن پیراهن شماره سه و عملکرد قابل قبولش در خط دفاعی به یکی از محبوب‌ترین ستارگان پرسپولیس تبدیل شده بود، پیش از شروع فصل جدید تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا بسیاری از طرفداران سرخ‌های پایتخت را با تصمیمش برنجاند.

الریان قطر - پرسپولیس/ شجاع و پرسپولیس، این بار رو در روی هم!

حالا که او یکی از عوامل مهم پرسپولیس در رسیدن به دو فینال آسیا در سه سال اخیر بوده، با لباس تیمی دیگر در لیگ قهرمانان رو در روی شاگردان گل محمدی قرار خواهد گرفت که می‌تواند مصافی حیثیتی را رقم زند. از سوی دیگر حضور لوران بلان، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و پاریس سنت ژرمن و جدال تفکرات او با یک سرمربی جوان ایرانی نیز می‌تواند قابل توجه باشد.

کد خبر 487394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پرسپولیس رئیس سپاهان IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    اقا این چه تیتر زدنی هستش ؟ عوام فریبی تا کجا؟ حسادت تا کجا؟
  • شله زرد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    به جای این تیتر های کاذب به فکر قوی کردن شله زرد خودتان باشید. حیف محرم که مربی شماست
  • خلیل IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    پریسپولیس