اجرای مسیر دوچرخه‌سواری به صورت ترکیبی در منطقه ٩

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه عملیات اجرای مسیر دوچرخه‌سواری به صورت ترکیبی در خیابان آتشگاه آغاز شده است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مناسب‌سازی خیابان آتشگاه حد فاصل چهارراه جهاد تا شهید حجازی از دیگر اقدامات منطقه ۹ شهرداری در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در منطقه ماربین بود که در ادامه نصب تابلو، علائم و خط‌کشی مورد نیاز مسیر دوچرخه‌سواری نیز در این مسیر به صورت ترکیبی در پیاده رو و در حاشیه خیابان اجرا شد.

وی از آرام‌سازی حرکت و نصب علائم ترافیکی و تابلو V.M.S در خیابان آتشگاه خبر داد و تصریح کرد: این خیابان به دلیل وجود رستوران‌های مختلف جاذبه توریستی غذاخوری پیدا کرده است، البته با توجه به نزدیک بودن به مکان‌های طبیعی گردشگری هر سال با آغاز سال جدید شاهد اوج ترافیک در این خیابان هستیم، از این رو در بهار ۱۴۰۰ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در خیابان آتشگاه انجام شده است.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان ادامه داد: در خیابان آتشگاه نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، حدود ۴۰۰ عدد تابلوهای انتظامی، تعداد ۵۰۰ گل میخ ترافیکی و ۸۵۰ عدد سرعت‌گیر پلاستیکی و اطلاع رسانی توسط تابلو V.M.S انجام شده تا جهت تردد ایمن و روان شهروندان آرام‌سازی ترافیکی بشود. این اقدامات حدفاصل خیابان‌های نبوی منش و بهشت صورت گرفته تا شهروندان را از وجود ترافیک آگاه سازد و خیابان‌های بهشت و قدس را به عنوان مسیر جایگزین جهت دسترسی به شمال غرب و شمال شرق معرفی کند.

وی دیگر اقدامات منطقه ۹ در بهار سال جاری را خیابان‌سازی خیابان‌های بهشت و کوهانستان برشمرد و اظهار کرد: در ادامه این اقدامات، خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های بهستان، حجازی، بهشت و قسمتی از آتشگاه همچنین خط‌کشی طولی خیابان‌های بهستان، کوهانستان، حجازی، بهشت، میرزا طاهر و عشوریون انجام شده است.

کد خبر 487388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.