فیلم "اینجا امروز" ماه می منتشر می‌شود

در فیلم "اینجا امروز" ستارگانی چون بیلی کریستال، برنده جایزه امی و تونی و تیفانی هدیش، برنده جایزه امی و گرمی، ایفای نقش می‌کنند. این فیلم هفتم ماه می منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیلی کریستال در نقش یک طنزنویس قدیمی و پیر به اسم چارلی بورنز بازی می‌کند که با خواننده نیویورکی (هدیش)، رفاقتی هرچند عجیب، اما خنده دار و تأثیرگذار برقرار می‌کند؛ رفاقتی که شکاف نسل را کنار می‌زند و معنای عشق و اعتماد را دوباره تعریف می‌کند. دیگر بازیگران این فیلم پن بادگلی، لورا بنانتی، لوئیزا کراوز، آنا دیور اسمیت و نیامبی نیامبی هستند.

فیلم "اینجا امروز" را خود کریستال کارگردانی کرده است. این فیلم هشتمین تجربه کارگردانی اوست. فیلمنامه آن را نیز کریستال با همکاری آلوم و الن زویبل یعنی برنده جایزه امی نوشته است. حقوق جهانی این پروژه را که محصول مشترک کمپانی‌هایی از جمله " استوت فیلم"می‌باشد، در دست کمپانی "استیج ۶" است.

هدیش در کنار زویبل، کمپانی فیلم استوت و دامینیک تلسو یکی از تهیه کنندگان این فیلم بود. تهیه کنندگان اجرایی این پروژه نیز ریک جکسون، کلودین ماروت و سامانتا اسپرچر هستند.

کریستال هنگام اعلام تولید این پروژه در سپتامبر ۲۰۱۹ گفت: " بسیار خشنود و سپاسگزارم که فرصتی برای زنده کردن این داستان جذاب و زیبا فراهم شد. نوشتن این فیلمنامه با آلن یک لذت غیر قابل توصیف بود. همچنین داشتن تیفانی، این ستاره خارق‌العاده در کنارم به عنوان همکار اتفاق بسیار زیبایی است. بازی کردن در فیلم‌های کمدی با محوریت موضوع تفاوت‌های نسلی نیز بسیار عالی است. این فیلم به طور غیر قابل توصیفی خنده دار و در عین حال کاملاً انسانی است. ما برای دیدن پیامدهای ممکن بعد از انتشار این فیلم، بسیار هیجان زده هستیم."

کد خبر 487326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.