مصاف قرمزها و شجاع در هند

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در دومین بازی در لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الریان قطر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در دومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در گوای هند به مصاف الریان قطر خواهد رفت. سرخ‌پوشان که در گام اول با تک گل سید جلال حسینی توانستند ۳ امتیاز مهم را کسب کنند این بار باید به مصاف الریان قطر و همبازی‌های شجاع خلیل‌زاده بروند. این در حالی است که خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس مصاف دشواری را برابر مهاجمان آماده پرسپولیس خواهد داشت و باید دید تقابل جذاب آنها به چه سرانجامی خواهد رسید.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" که بهترین گلر لیگ قهرمانان در فصل گذشته رقابت‌ها لقب گرفت در طول فصل لیگ برتر نیز مطمئن نشان داده است، کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد، بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر تیم قطری هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است به دلیل غیبت فرشاد فرجی و سعید آقایی در اردوی تیم سیامک نعمتی به پست دفاع راست خواهد آمد و وحید امیری در پست غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ فیکس خواهد شد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با الوحده، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد تغییرات زیادی را در خط میانی قرمزها نخواهیم دید و یحیی و همکارانش به این بازیکنان اعتماد کافی دارند.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

کد خبر 487321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.