دژاگه: تنها بازیکن باتجربه تیم نیستم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: در این مسابقات ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ دهد، تنها بازیکن با تجربه تراکتور نیستم و در این مدت همه اعضای تیم از بازیکنان و کادر فنی تا تدارکات همه خوب کار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اشکان دژاگه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و الشارجه امارات، اظهار کرد: بازی سختی پیش‌رو داریم، زیرا همه بازی‌ها فشرده هستند. در دیدار گذشته عملکرد خوبی مقابل پاختاکور داشتیم و کیفیت تیم خود را نشان دادیم. تمرینات خوبی داشتیم و باید این روند را ادامه دهیم تا با تمرکز در میدان حاضر شویم.

وی ادامه داد: باید با کمترین اشتباه در زمین حاضر شویم و مطمئن هستم که می‌توانیم مقابل الشارجه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. سعی می‌کنم تجربیاتم را در تمرینات و بازی‌ها به بازیکنان جوان‌تر منتقل کنم. در این دیدارهای فشرده، باید باهوش باشیم و تمرکز خود را از دست ندهیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه در مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا باید با تجربه در زمین حاضر شویم، تصریح کرد: در این مسابقات ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد، تنها بازیکن با تجربه تراکتور نیستم و در این مدت همه اعضای تیم از بازیکنان و کادر فنی تا تدارکات همه خوب کار کردند.

کد خبر 487289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.