۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
خطیبی: گروه سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: سعی می‌کنیم از نظر روحی، بدنی و نسبت به تیم حریف، ترکیب را بچینیم. فردا مشخص می‌شود که چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. زمانی که در شارجه بودیم، این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود و بازیکنان بسیار خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و شارجه، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که داریم جلو می‌رویم، شارجه یک مربی خوب دارد و میزبان گروه است. سعی داریم از نقاط ضعف حریف بهترین استفاده را بکنیم، همان‌طور که پیش از بازی با پاختاکور گفته بودم، یک بازی خوب از تراکتور خواهید دید، امروز هم می‌گویم که فردا یک بازی زیبا مقابل شارجه خواهید دید.

وی ادامه داد: گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات است، همه تیم‌ها در این گروه شانس صعود دارند و هر تیمی که اشتباه کمتری دارد صعود می‌کند. همه بازیکنان ما بزرگ هستند و شرایط خوبی در تمرینات دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هیچ موقع نمی‌توانیم بگوییم که فردا چه کسی بازی می‌کند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم از نظر روحی، بدنی و نسبت به تیم حریف، ترکیب را بچینیم. فردا مشخص می‌شود که چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. زمانی که در شارجه بودیم، این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود و بازیکنان بسیار خوبی داشت. عبدالعزیز یکی از بهترین‌ها از لحاظ فوتبالی و شخصیتی بود و به عنوان یک بزرگ‌تر تیم را خیلی خوب اداره می‌کرد که همه به او احترام می‌گذاشتند و الان هم در قامت سرمربی تیم شارجه است. از زمانی که سرمربی شده نتایج خیلی خوبی گرفته و امیدوارم غیر از بازی فردا در تمامی بازی‌ها موفق باشد.

خطیبی اضافه کرد: بازیکنان ما مقابل پاختاکور با تمام وجود بازی کردند و در بازی فردا هم با تمام وجود بازی می‌کنند، زیرا می‌دانند آرمی که روی پیراهن ما قرار دارد روی قلب مردم آذربایجان و هواداران این تیم است.

کد خبر 487286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.