تداوم استقرار جوی نسبتا پایدار تا ۲ روز آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تا دو روز آینده جوی نسبتا پایدار بر روی استان اصفهان حاکم است و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است، گاهی افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جوی نسبتاً پایدار تا دو روز آینده بر روی استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است، گاهی افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت.

وی با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف در روز یک‌شنبه، تصریح کرد: روز یک شنبه با گذر موج‌های ضعیف، شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان شهر اصفهان بین ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.‌

کد خبر 487246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.