۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
رفت و آمد به مجلس محدود شد

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا رفت و آمدها به مجلس مدیریت و محدودیت‌هایی در این زمینه اعمال می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به تصمیم اخیر هیئت رئیسه مجلس، اظهار کرد: مجلس تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است بنابراین برخی از رفت و آمدها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مجلس محدود شده است.

وی با بیان اینکه روزانه اشخاص متعددی از نهادها و دستگاه‌های مختلف به مجلس رفت و آمد دارند، افزود: لذا شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در جلسه هیئت رئیسه تصمیم گرفته شد رفت و آمد این افراد به قوه مقننه مدیریت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در همین راستا، غیر از شرایط ضروری میهمانان کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز به شدت کاهش یافته است، ادامه داد: علاوه بر این محدودیت‌هایی در رفت و آمدهای همراهان و مشاوران وکلای ملت نیز به مجلس اعمال در نظر گرفته شده و آنها فقط در مواردی که نیاز و ضروری باشد به مجلس رفت و آمد می‌کنند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی محل برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز تغییر کرده است، اضافه کرد: جلسات کمیسیون‌های تخصصی نیز دیگر در محل‌های قبلی برگزار نشده بلکه در محل کمیسیون تلفیق، کمیسیون اصل نود و همچنین سالن مشروطه که فضا بیشتر است برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته آینده نیز جلسات علنی مجلس در صبح روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و در ۳ محل مختلف و با ایجاد تنفس در بین جلسه برگزار می‌شود لذا ما برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همانند هفته گذشته در روز چهارشنبه جلسه علنی نخواهیم داشت.

نماینده مردم محلات در مجلس، بیان کرد: تا زمانی که در شرایط قرمز کرونایی باشیم نحوه و زمان برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی به همین شکل خواهد بود و رفت و آمد اشخاص و مشاوران نمایندگان به مجلس مدیریت و محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 487225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.