واکسیناسیون کارکنان آرامستان و پسماند خوانسار در مقابل کرونا

شهردار خوانسار گفت: در فاز نخست اجرای واکسن کرونا ۱۶ نفر از کارگران مدیریت پسماند و کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه در شهر خوانسار واکسینه شدند.

محسن اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای فاز نخست واکسن کرونا در هفته سوم فروردین به گروه‌های شغلی در معرض خطر بیشتر شهرداری خوانسار خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله تزریق واکسن کرونا، ۱۶ نفر از کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه و کارگران سازمان مدیریت پسماند که بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند واکسینه شدند.

وی افزود: این مقدار دوز واکسن با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار تزریق شد و در ادامه طرح واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر، پرسنل خدمات شهری شهرداری خوانسار نیز واکسینه خواهند شد.

شهردار خوانسار گفت: کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه و کارگران جمع‌آوری پسماند از نخستین روز شیوع کرونا مشغول ارائه خدمات شهری بوده‌اند تا رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود که حفظ سلامت آن‌ها در اولویت شهرداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خوانسار از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد که برای عادی شدن وضعیت باید تلاش کرد که شهرداری در اجرای این امر تا اطلاع ثانوی ورود به آرامستان فاطمیه و پارک‌های شهر را ممنوع اعلام کرده است.

کد خبر 487197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.