حسینی: نتیجه یک بر صفر همیشه ناپایدار است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:بازیکنان ما امروز با تمام توان خود بازی کردند و زمانی که یک تیم خوب کار می کند دلیلی برای تعویض نمی بینم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی حسینی پس از تساوی تیمش برابر تیم پدیده خراسان اظهار کرد: برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و توانستیم در ابتدای بازی به گل برسیم. فکر می‌کنم نیمه نخست به صورت کامل در اختیار ما بود. باید گل دوم را می‌زدیم و نتیجه یک بر صفر همیشه ناپایدار است. در نیمه دوم در دقایقی در حفظ توپ خوب نبودند و باعث شد تیم پدیده از تک موقعیتی که در کل بازی داشت، استفاده کند و گل مساوی را بزند.

وی ادامه داد: در ادامه توانستیم بازی را در دست بگیریم و خلق موقعیت کنیم. در روزی که تقریباً هیچ موقعیتی به حریف ندادیم یک گل دریافت کردیم و این موضوع چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و واقعاً امروز همه بازیکنان با تمام توان خود بازی کردند و سعی داشتند برنامه‌هایی که ما گفته بودیم را اجرا کنند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی کمترین استحقاق تیم ما بود.

حسینی در ارتباط با تعویض‌های خود افزود: بچه‌های ما خوب بازی می‌کردند و به نظر من زمانی که تیم دارد خوب کار می‌کند، دلیلی برای تعویض نیست.

وی در رابطه با شرایط جدولی تیم ذوب آهن ادامه داد: ما باید بجنگیم و تلاش کنیم. اندکی کار سخت است اما با این بازیکنان و این مجموعه بتوانیم به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در ارتباط با داوری بازی تصریح کرد: من به داوری اعتراضی نکردم و به هر حال داور از سوی دو تیم تحت فشار بود و باید صحنه‌ها را ببینیم و نمی‌توانم نظر بدهم. چمن ورزشگاه با توجه به سایر زمین‌های ایران، چمن بدی نیست. با توجه به این ورزشگاه زیبا، اگر چمن بهتری باشد، مطلوب‌تر است. 

کد خبر 487194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.