پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جلوگیری از خام فروشی زمین در اصفهان / افزایش ٣٠درصدی بودجه شهرداری"، "اختصاص١٠٣٦میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و بهسازی اصفهان"، "دیوارنگاره؛ ابزاری برای زیباسازی شهر"، "ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان تغییر نمی‌کند"، "معضل سد معبر با رویکرد فرهنگی رفع می‌کنیم"، "طراحی خیابان‌ها در پاندمی کرونا"، "مشهد ٩٩ بر مدار توسعه"، "حمل و نقل عمومی تهران رنگ و بوی چینی دارد"، "آسفالت رنگی در معابر شهر چه کاربردی دارد؟ "، "راهکارهایی برای طراحی بهتر مسیرهای دوچرخه سواری "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

جلوگیری از خام‌فروشی زمین در اصفهان / افزایش ۳۰ درصدی بودجه شهرداری

خبر جلوگیری از خام فروشی زمین در اصفهان در صدر اخبار پربازدید هفته گذشته سرویس کلانشهرها قرار گرفت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: بودجه سال جاری شهرداری نسبت به بودجه هفت هزار میلیارد تومانی سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

اختصاص ۱,۰۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و بهسازی اصفهان

اختصاص اعتبار لازم برای نوسازی و بهسازی شهر اصفهان هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال جاری این سازمان حدود یک هزار و سی و شش میلیارد ریال در نظر گرفته شده که برای اجرای پروژه‌های نوسازی و بهسازی در مناطق مختلف هزینه می‌شود.

دیوارنگاره‌ها؛ ابزاری برای زیباسازی شهر

نقش دیوار نگاره‌ها در زیباسازی شهر از گزارش‌های پر مخاطب در هفته گذشته ایمنا بود.

یک کارشناس معماری شهری گفت: دیوارنگاره‌های شهر قطعاً ساده و سطحی نیستند، بلکه نیاز به تخصص و مطالعه فراوان و همچنین دیدگاه چند منظوره دارد.

ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان تغییر نمی‌کند

اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان نیز مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی تحت پوشش ستاد معاینه فنی خودرو در ایام ماه مبارک رمضان مطابق رویه ماه‌های گذشته آماده ارائه خدمات به شهروندان است و فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعت کاری این مراکز در ماه رمضان نداریم.

معضل سد معبر را با رویکرد فرهنگی رفع می‌کنیم

رفع معضل سد معبر با رویکرد فرهنگی هم از اخبار پربازدید کلانشهرها در هفته پیش بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۳۷ هزار و ۶۳۰ تذکر، ۱۳ هزار و ۵۶۳ اخطاریه صادر شده و ۳۴ هزار و ۴۹۳ متصدی صنف رفع تخلف شده است.

طراحی خیابان‌ها در پاندمی کرونا

طراحی خیابان‌ها در پاندمی کرونا نیز از جمله گزارش‌های پرمخاطب در سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

مقامات شهری و آژانس‌های حمل و نقل از همان ابتدای ظهور ویروس کرونا تلاش کرده‌اند مهم‌ترین تبعات شیوع کووید -۱۹ را بررسی کنند و بهترین اقدامات ممکن را برای رفع آن‌ها به کار گیرند.

مشهد ۹۹ بر مدار توسعه

مشهد ٩٩ بر مدار توسعه هم از گزارش‌های پربازدید ایمنا در هفته گذشته بود.

هر چند ویروس کرونا از اسفندماه ۹۸ شرایط عمومی جامعه و بسیاری از اقدامات در بخش‌های مختلف را تحت تأثیر خود قرار داد، اما مدیریت شهرها سعی کردند برنامه‌ای برای عبور از این شرایط سخت داشته باشند تا پروژه‌های عمرانی متوقف نشود.

حمل و نقل عمومی تهران رنگ و بوی چینی دارد

گزارش حمل و نقل عمومی تهران رنگ و بوی چینی دارد هم از گزارش‌هایی بود که نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

چین مقصد محبوب مدیران شهری برای خرید ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است حتی در روزگاری که می‌توانستیم کشورهای اروپایی را برای خرید انتخاب کنیم. بیشترین سفرهای مدیران ترافیکی شهر تهران در ۱۵ سال اخیر به کشور چین بوده است.

آسفالت رنگی در معابر شهر چه کاربردی دار د؟

کاربرد آسفالت رنگی در معابر شهر هم از گزارش‌های پربازدید ایمنا در هفته پیش بود.

با توجه به توسعه معابر شهری، سطح پوشیده شده با آسفالت در شهرها افزایش می‌یابد، این به مفهوم افزایش جذب نور خورشید و در پی آن افزایش دما و شکل گیری جزایر حرارتی است، اما بر اساس نظر کارشناسان بکارگیری آسفالت‌های رنگی در شهر می‌تواند باعث کاهش جزایر حرارتی شود.

راهکارهایی برای طراحی بهتر مسیرهای دوچرخه‌سواری

گزارش راهکارهایی برای طراحی بهتر مسیرهای دوچرخه سواری هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

امروزه مدیران شهری به گسترش مسیرهای دوچرخه‌سواری جهت ترویج تردد سبز و کاهش آلودگی هوا رغبت زیادی پیدا کرده‌اند به همین منظور، آگاهی از دستورالعمل‌های لازم برای طراحی این فضاهای عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کد خبر 487187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.