تقسیم امتیازات میان ذوب آهن و پدیده و صعود یک پله ای گاندوها در جدول

تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱_۱ به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد امروز (پنج‌شبنه ۲۶ فرودین) از ساعت ۲۰:۳۰ برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی ۱_۱ به پایان رسید.

هفته بیستم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان

ورزشگاه: امام رضا (ع)

گل‌ها: فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۴ برای ذوب آهن)، حسین مهربان (دقیقه ۶۲ برای پدیده)

اخطار: امین قاسمی نژاد (دقیقه ۴۵ از پدیده)، عرفان معصومی (دقیقه ۵۲ از پدیده)، فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۸۲ از ذوب آهن)، رضا محمود آبادی (دقیقه ۸۶ از ذوب آهن)

اخراج:

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمد زاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری (دقیقه ۸۸_ علی خدادادی)، سینا اسد بیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و مجتبی حق دوست (دقیقه ۸۲_ حسین شنانی).

سرمربی: سید مجتبی حسینی

پدیده: علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان (دقیقه ۷۹_ احمد الجبوری)، علی طاهران (دقیقه ۵۶_ حسام پورهاشم)، مهرداد بایرامی (دقیقه ۵۶_ محم، علی فرامرزی) محمد جواد کیا، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا و صادق صادقی (دقیقه ۷۹_ شهاب گودرزی).

سرمربی: سید مهدی رحمتی

داور: عبدالنبی پور خلف

شرح بازی:

در نیمه نخست بازی این تیم میزبان بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود و ذوبی ها بیشتر چشم به ضد حملات داشتند و این کار را به خوبی انجام می‌دادند و انتقال بسیار خوبی از دفاع به حمله داشتند. شاگردان مجتبی حسینی رفته رفته در میانه‌های نیمه اول حفظ توپ خوبی داشتند و با جابجایی به موقع گردش توپ خوبی انجام می‌دادند. در نهایت نیمه نخست با وجود سرعت بالایی که داشت فقط یک گل داشت تا ذوب آهن پیروز نیمه نخست این بازی باشد.

در شروع نیمه دوم این شاگردان مهدی رحمتی بودند که برای جبران گل خورده وارد میدان شده بودند و با حملات پی در پی نیز موفق به گلزنی هم شدند. پس از گلزنی پدیده بازی دوباره به تعادل کشیده شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی رو دروازه یکدیگر داشتند. در دقایق پایانی بازی هر دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما موفق به گلزنی نشدند تا بازی با تساوی به پایان برسد.

شرح گل:

۱_۰( دقیقه ۴_ فرشاد محمدی مهر برای ذوب آهن) _ ضربه ایستگاهی به سود تیم ذوب آهن اعلام شد و فرشاد محمدی مهر با یک ضربه دیدنی توپ را از زیر پای مدافعین وارد دروازه تیم پدیده کرد.

۱_۱ (دقیقه ۶۲ حسین مهربان برای پدیده) _ ارسال خوب حسام پورهاشم به روی دروازه ذوب آهن و ضربه سر حسین مهربان دروازه شهاب گردان را گشود تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۷_ ارسال امین قاسمی نژاد از روی ضربه ایستگاهی و ضربه قیچی برگردان بازیکن تیم پدیده که به تیرک دروازه برخورد کرد و در بازگشت نیز ضربه عرفان معصومی نژاد را مدافع تیم ذوب آهن به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۲۸_ پاس اشتباه وحید محمد زاده مدافع تیم ذوب آهن منجر شد توپ به بازیکن پدیده برسد و حسین مهربان با یک ضربه فنی توپ را به سمت دروازه ذوب آهن زد که شهاب گردان با جای گیری خوبی که داشت توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۴_ ضربه خطرناک پیمان رنجبری از روی خط محوطه جریمه که از بالای دروازه تیم پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹_ ضربه امین قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه با پای چپ که با فاصله کمی از کنار دروازه شهاب گردان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰_ روی یک ضد حمله سریع رضا محمود آبادی فضای خوبی در پشت محوطه جریمه داشت و اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او پس از برخورد با مدافع پدیده به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳_ ارسال خوب فرشاد محمدی مهر از سمت راست بر روی دروازه پدیده و ضربه پیمان رنجبری که از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵_ روی یک ضد حمله میلاد جهانی پاس خوبی برای حسین شنانی فرستاد و ضربه شنانی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه پدیده پیدا نکرد.

دقیقه ۲+۹۰_ ارسال خوب امین قاسمی نژاد از روی ضربه ایستگاهی بر روی دروازه ذوب آهن که شهاب گردان با مشت کردن توپ اجازه ضربه زنی به مهاجمین پدیده را نداد.

اتفاق ویژه:

* مجتبی فریدونی مدیرعامل تیم ذوب آهن اصفهان از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

* قضاوت ضعیف داور این دیدار در نیمه نخست باعث اعتراضات دو تیم در بین دو نیمه به ناظر این بازی شد.

کد خبر 487170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.