عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از طرح جمع آوری سگ‌های بلاصاحب ساری تا اجرای شاخص‌های شهر دوستدار کودک در شهرکرد و کاهش ۷۰ درصدی سفرهای ناوگان اتوبوسرانی بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نقاشی دیواری ساختمان‌های بانک مسکن قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: پروژه نقاشی دیواری بدنه ساختمان‌های بانک مسکن در بهار ۱۴۰۰ اجرا شد.

سفرهای ناوگان اتوبوسرانی بیرجند ۷۰ درصد کاهش یافت

یدالله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند عنوان کرد: در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، تقاضای سفر از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی ۷۰% کاهش یافته است.

پرداخت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های ایلام

احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی از همه ردیف‌ها سال ۹۹ به شهرداری‌های این استان پرداخت شد.

شن ریزی و تسطیح ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند یکی ازدغدغه‌های شهرداری را نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر دانست و از اجرای طرح ساماندهی معابر و بلوارها جهت تسهیل در تردد شهروندان خبر داد و گفت: بر طبق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری زرند بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر شن ریزی و تسطیح خواهد شد.

طرح جمع آوری سگ‌های بلا صاحب ساری

زهرا نصیری، سرپرست مرکز بهداشت کار شهرداری ساری با اشاره به طرح جمع آوری سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر گفت: درمان، واکسیناسیون و پلاک‌کوبی این سگ‌ها انجام خواهد شد.

حمایت از بازارچه محصولات صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان شاهرود

امیر عرب اسماعیلی، معاون خدمات شهری شهرداری شاهرود با اشاره به راه اندازی بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان، گفت: باید بسترسازی به گونه‌ای باشد که اثر گذاری نقش بانوان در تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتقا پیدا کند.

راه اندازی جایگاه سوخت سی ان جی توسط شهرداری خرمشهر

جایگاه سوخت سی ان جی در بلوار شهدای گمنام پس از تعطیلی یک ساله، مجدداً توسط شهرداری خرمشهر فعال و راه اندازی شد.

ایجاد ۷۵ هکتار فضای سبز در سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: سالانه ۱۷ هکتار و در مجموع ۷۵ هکتار فضای سبز جدید در دوره پنجم مدیریت شهری در این شهر احداث شد.

ارتقاء درجه ۵۵ شهرداری کشور در سال ۹۹

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: طی سال ۱۳۹۹ درجه ۵۵ شهرداری در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها ارتقا یافت و درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

شاخص‌های شهر دوستدار کودک در شهرکرد اجرا می‌شود

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: شهر دوستدار کودک دارای شاخص‌ها و معیارهای متفاوتی است که باید این شاخص‌ها به درستی در شهر اجرا شود.

کد خبر 487156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.