خودکشی زن جوان در کنار رودخانه

انهدام باند قاچاق سلاح، کشف بیش از دو تن مواد مخدر، متلاشی شدن باند سکه‌های تقلبی، درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، قتل یک جوان و خودکشی زن جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمشهر شناسایی و متلاشی شد.
سید محمد صالحی اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف اطلاعاتی اقدام به شناسایی و رصد باندهای قاچاق سلاح و مهمات کردند.

وی افزود: مأموران در یک عملیات دقیق موفق به دستگیری دو عضو اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان خرمشهر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این عملیات ۱۶ قبضه سلاح جنگی و همچنین تعداد قابل توجهی تجهیزات و مهمات کشف و ضبط شد و از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز بسترساز جرایم خشن مانند تیراندازی، قتل و سرقت مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد می‌کند.

بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شد

مأموران انتظامی استان اصفهان موفق به کشف دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی و قم با انجام اقدامات اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در محورهای شرقی استان اصفهان مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع دادند.

محمد رضا میرحیدری افزود: یک گروه از مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان اردستان نیز وارد عمل شدند و سه کامیون کشنده متعلق به سوداگران مرگ را در محور ترانزیت "اردستان" شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از این کامیون‌ها راه پاکن و بدون مواد مخدر بود، ادامه داد: در بازرسی از دو خودروی دیگر دو تن و ۲۰۰ کیلو مرفین و هروئین که در کف اتاق بار خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک گروه قاچاق مواد مخدر منهدم، سه کامیون کشنده توقیف و سه قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

باند سکه طلای تقلبی در دامغان متلاشی شد

فرمانده انتظامی دامغان گفت: چهار نفر عضو باند فروش سکه‌های طلای تقلبی در دامغان دستگیر شدند.

سیدرضا علوی خاطرنشان کرد: چهار نفر از اعضای باند فروش سکه‌های طلای تقلبی که برای جلوگیری از شک در بین افراد، یک کودک را در باند خود داشتند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد بر اساس تماس‌های مردمی شناسایی شدند که جرم آن‌ها فروش سکه‌های بدلی به مردم و اصناف است.
علوی خاطرنشان کرد: این افراد در شهرستان دامغان شش سکه تقلبی را به فروش رسانده بودند که با درایت نیروهای انتظامی از فروش بیشتر این سکه‌ها جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: پرونده این افراد تکمیل و جهت صدور رأی نهایی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۱ تن موادمخدر در یک درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۴۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و حشیش در درگیری مسلحانه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تکاوران انتظامی شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر و دلگان با قاچاقچیان مواد مخدر، کشف شد.

احمد طاهری اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تیم‌های عملیاتی انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر و دلگان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به سمت مرکز استان و کشور را داشتند، مطلع شده و عملیات انتظامی خود را برای شناسایی و متوقف کردن سوداگران آغاز کردند.

وی افزود: در این رابطه روز گذشته تکاوران پلیس در این شهرستان‌ها در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه مخفیگاه سوداگران مرگ در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان، قاچاقچیان را که با سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال و جابه جایی این محموله‌ها را داشتند، شناسایی و عملیات انتظامی را برای متوقف کردن خودروهای آنان ادامه دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات وحضور مأموران انتظامی در منطقه کمین و محل حضور قاچاقچیان، سوداگران زمانی که مأموران را مشاهده کردند، به سمت آنان تیراندازی که در مقابل با آتش پر حجم تکاوران پلیس روبرو شده و با تنگ شدن عرصه قصد متواری شدن از محل را داشتند که ضمن دستگیری چهار سوداگر مرگ، یک تن و ۴۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۹۷۲ کیلو گرم تریاک و ۴۷۷ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش از خودروها و محل دپوی قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

درگیری که منجر به قتل یک جوان شد

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در شهرستان قرچک، عوامل انتظامی بی درنگ به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد که دو جوان ۱۵ و ۲۳ ساله به دلایل نامعلوم با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری جوان ۲۳ ساله از ناحیه گردن به شدت مجروح شده و فرد ضارب نیز از محل فرار کرده است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

خودکشی زن جوان در کنار رودخانه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک زن که به قصد خودکشی خود را به رودخانه کارون اندخته بود، خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، خبر خودکشی یک زن به درون رودخانه کارون اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه این زن از روی پل پنجم اقدام به خودکشی کرده بود، گفت: ستاد فرماندهی سازمان، اکیپ امداد آبی سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: غواصان ساحلی سازمان پس از نجات این زن از رودخانه کارون او را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

کد خبر 487152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.