آمار کرونا ایران ۲۶ فروردین؛ ۳۲۱ فوتی و ۲۵۰۷۸ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه ۲۶ فروردین‌ماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۲۵ هزار و ۷۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۳ هزار و ۳۷۳ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۴ هزار و ۶۰۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 487116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    3 0
    هر روز بیشتر از و بهتر از دیروز این نتیجه ی دید وبازدید عید و مسافرت و.... و بیفکری مردم که حتی به غریبه و خانواده ی خودشون رحم نکردن هیچ کس از تفریح و دید بازدید بدش نمیاد اونم بعد این مدت، تاکی باید بفهمیم خدا میدونه
  • لیلا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    2 0
    یا نمی‌فهمیم یا نمیخوایم بفهمیم حالا اگه واکسن هم بیاد فکر می‌کنیم همه چی تموم شد نمیدونیم اون موقع شاید ناقل باشیم وبرای خودمون خطر نداشته باشه وبرای بچه هامون که واکسن نزدن ودیگری خطرناک باشه این چیزا باید به مردم گفته بشه اگر چه توی تعطیلات عید نشون دادن چقدر مراعات میکنن