شهردار گلبهار شوراباور نبود، عزل شد

رئیس شورای شهر گلبهار از برکناری شهردار این شهر با اکثریت آراء خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد حسین بابایی با بیان اینکه شهردار در گام نخست مجری مصوبات شورای شهر است، اظهار کرد: شهردار باید طرح‌ها و لوایح پیشنهادی را که به نفع شهروندان و در راستای ارتقای عمران و آبادانی و نیز کمک به توسعه متوازن شهر می‌شود را جهت تصویب به شورای شهر ارسال کند.

رئیس شورای شهر گلبهار با بیان اینکه عدم اجرای به موقع مصوبات شورا و نیز برخورد نامناسب و غیراخلاقی با مراجعین و کارکنان زیرمجموعه و عدم تعامل با مسؤولین شهرستان و خودمحوری در انجام امور را بخشی از تخلفات و دلایل برکناری شهردار گلبهار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهردار باید در راستای ارتقای توسعه خدمات و ارتقای فضای شهری دارای طرح و برنامه باشد و از فکر اقتصادی برخوردار باشد، ابراز کرد: شهردار عزل شده تاکنون در هیچ جلسه‌ای برنامه بلند مدت، کوتاه مدت و حتی هفتگی به شورا ارائه نکرده است، چرا که وی شورا را باور نداشت.

رئیس شورای شهر گلبهار با اشاره به اینکه با اکثریت آرا سیدابوالفضل فاضلی از سمت خود برکنار شد، به فارس گفت: با نظر اعضای شورای شهر و تا انتخاب شهردار جدید، محمدامین رستمی‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری گلبهار منصوب شد.

کد خبر 487086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.