۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
شهردار دلیجان برکنار شد

رئیس شورای شهر دلیجان گفت: شهردار این شهر به‌دلیل پاره‌ای مسایل در حوزه عملکردی استیضاح و اعضای این شورا با قاطعیت‌ آرا وی را از سمت خود برکنار کردند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای شهر دلیجان، مهدی بیگی اظهار کرد: ️شورای اسلامی شهر در ماه‌های گذشته در خصوص توقف طرح‌های عمرانی و برخی نارضایتی‌ها از سوی مردم به شهردار دلیجان «داود فرداد» تذکر داده بود.

وی ادامه داد: شهردار دلیجان روز چهارشنبه در نشست ویژه شورای شهر حاضر شد و به سوالات اعضای پاسخگویی کرد اما، این پاسخ‌ها قانع کننده نبود و شورای اسلامی شهر در استیضاح وی رأی به برکناری داد.

رئیس شورای شهر دلیجان گفت: بر اساس صورتجلسه شماره ۲۸۵ این شورا اسلامی، مستندات نشست استیضاح شهردار دلیجان و سایر مدارک لازم برای پیگیری امور به هیأت تطبیق ارسال شد که نتیجه این هیأت در فرمانداری نیز تأیید برکناری بوده است.

بیگی افزود: مدیریت شهری از ارکان مهم در راهبری امور توسعه محور است و شورای اسلامی به عنوان پارلمان محلی به صورت مستمر اقدامات و برنامه‌های شهرداری را رصد می‌کند و اگر کمترین اهمال در امور صورت بگیرد با شهردار انتصابی تعارفی نداشته و وی باید با حضور در نشست شورا در حوزه عملکردی خود توضیحات شفافی ارائه کند.

کد خبر 487070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.