مطالبـات ۲ هزار و ۷۶ میلیـارد ریالی سازمان منطقه آزاد کیش وصول شد

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: معاون توسعه مدیریت وصـول مطالبـات دو هزار و ۷۶ میلیـارد ریالی سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۹۹ زمینه اجرای طرح های زیرساختی و برنامه های راهبردی این سازمان را فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت و عضو هیأت مدیره این سازمان با بیان اینکه تحقق اهداف قانونی تعیین شده و برنامه راهبردی سازمان مهم‌ترین محور فعالیت‌های توسعه مدیریت است، اظهار کرد: با توجه به تمرکز امور شناسایی، جذب منابع و درآمدها، تعیین و اولویت بندی هزینه، مصارف و تخصیص منابع و درآمدها به هزینه‌ها و مصارف در این حوزه و طراحی فرآیندها و روش‌های اجرایی برنامه‌های توسعه فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری و گردشگری و عمرانی و تأمین هزینه و اعتبارات لازم برای آنها که در حیطه فعالیت‌های این حوزه خواهد بود، عملکرد مطلوب حوزه توسعه مدیریت نقش کلیدی در تحقق اهداف راهبردی سازمان در این عرصه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری و وصول مطالبات در سال ۱۳۹۹ با اتخاذ روش‌ها و ایده‌های مالی یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد کیش بود، افزود: وصول مطالبات به مبلغ دو هزار و ۷۶ میلیارد ریال انجام طرح‌های زیرساختی و برنامه‌های راهبردی سازمان را میسر کرد.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با تشکیل دوازده مورد جلسه استمهال و پنج مورد کمیته تهاتر نسبت به تعیین تکلیف از جمله تهاتر ملک با بدهی طرف قرارداد اقدام و برابر مقررات و شیوه نامه نسبت به تقلیل بدهی و در نهایت تعیین تکلیف آنها اقدام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین ضرورت حفظ پویایی و افزایش بهره‌وری و حصول نتیجه، با اتخاذ تصمیم در خصوص تأمین منابع مالی به سه روش انتشار اوراق صکوک، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و انتشار اوراق خرید دین امکان اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی ازجمله پایانه جدید فرودگاه کیش در منطقه میسر شد.

به گفته آخوندی میزان انتشار اوراق صکوک سه هزار میلیارد ریال و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی ۵۰۰ میلیارد ریال است و انتشار اوراق خرید دین نیز به ارزش سه هزار میلیارد ریال در دست اقدام است.

کد خبر 487065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.