پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ خرید هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد ارزهای شاخص به بیش از ۲۳ هزار و ۶۸۹ تومانی رسید و نرخ فروش این ارز شاخص به کانال ۲۴ هزار و ۱۶۸ تومان رسید.

وی افزود: ارزش دلار در مقایسه با ریال ایران در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد بیش از ۰.۳ درصد افزایش را تجربه کرد و به نظر می‌رسد تقاضاهای کاذب برای خرید دلار در بازار موجب این افزایش نامحسوس شده باشد.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: همواره دلار با شاخص‌های اقتصادی مهم دیگر همچون ارزش اونس جهانی طلا و قیمت نفت هماهنگ بوده و به نظر می‌رسد با افزایش این دو، دلار نیز افزایش نامحسوسی را در جریان معاملات امروز بازار آزاد ارزهای شاخص تجربه کند که البته به دلیل کاذب بودن تقاضاها برای خرید، این افزایش نامحسوس پایدار نخواهد بود و در بازار ماندگار نخواهد شد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.