پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد سکه، طلا و جواهرات با افزایش بیش از ۵۰ هزار ریالی به کانال یک میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید و به نظر می‌رسد علت اصلی این کاهش جزئی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد، بالا رفتن ارزش اونس جهانی طلا باشد.

وی افزود: در حال حاضر ارزش هر اونس جهانی طلا بیش از ۱۴ دلار افزایش را در جریان معاملات بازارهای بین‌المللی تجربه کرده و در صورتی که ارزش اونس جهانی طلا به بیش از یک هزار و ۷۳۰ دلار برسد باید منتظر یک جهش قیمتی برای طلای ۱۸ عیار در ایران باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: اغلب واحدهای صنفی بازار به دلیل تبعیت از سازوکار جدید تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در حال حاضر تعطیل هستند؛ با این حال در صورت تداوم افزایش ارزش اونس جهانی طلا، شاهد بالا رفتن قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران نیز خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 487026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.