روی پنالتی دوم تراکتور بازیکن پاختاکور باید اخراج می شد

یک کارشناس داوری گفت: VAR برای اینکه پنالتی هی صد در صد را بگیرد و اگر توپی از خط دروازه رد شده باشد را نشان دهد خوب است ولی به جز آن لذت فوتبال را از بین برده است، مربیان و تماشاگران وقتی این سیستم به نفعشان باشد می‌گویند خوب اس ت، اما اگر به ضرر آنها باشد نظرشان عوض می‌شود.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با داوری بازی پاختاکور و تراکتور، اظهار کرد: داوران قضاوت خوبی داشتند، خیلی از صحنه‌ها که احتمال داشت خطا به نفع پاختاکور باشد سوت نزد و تنها در زمان پنالتی دوم باید مدافع پاختاکور را اخراج می‌کرد که که این کار را انجام نداد، فقط امکان داشت که کمک داور به خاطر نوع جای‌گیری بازیکنان آفساید اعلام کند که به دید خوبی داشت و پنالتی را گرفت.

وی افزود: در دقیقه ۲۱ کارت زرد به خانزاده به خاطر برخورد با دروازه‌بان پاختاکور داده شد که کاملاً درست بود زیرا توپی نبود و بازیکن تراکتور برخورد خشنی داشت. هر دو پنالتی که برای تراکتور گرفته شد درست بود، در دقیقه ۷۷ هم کارت زرد به اشکان دژاگه داده شد که آن هم درست بود زیرا جلوی یک ضد حمله را گرفت.

این کارشناس داوری در خصوص برداشتن سیستم VAR از مسابقات آسیایی، تصریح کرد: این سیستم هنوز در آسیا جا نیفتاده است، به نظر من لذت فوتبال را از بین می‌برد زیرا نوک انگشت بازیکن را هم آفساید می‌گیرد. VAR برای اینکه پنالتی هی صد در صد را بگیرد و اگر توپی از خط دروازه رد شده باشد را نشان دهد خوب است ولی به جز آن لذت فوتبال را از بین برده است، مربیان و تماشاگران وقتی این سیستم به نفعشان باشد می‌گویند خوب است، اما اگر به ضرر آنها باشد نظرشان عوض می‌شود.

کد خبر 487024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.