ذوب‌آهن در راه جدایی تدریجی از پایین جدول

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب بیستمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان امروز (پنجشنبه ۲۶ فروردین) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برابر تیم شهر خودرو (پدیده) قرار خواهد گرفت.

بازی رفت دو تیم در اصفهان با ۲ گل امین قاسمی نژاد به سود تیم شهر خودرو به اتمام رسید اما از هفته پنجم در نیم فصل نخست تا کنون تغییرات زیادی به خصوص در تیم ذوب‌آهن ایجاد شده است و نتیجه این بازی با توجه به حساسیت‌های موجود و تغییرات ایجاد شده در هر دو تیم، بیش از پیش غیرقابل پیش بینی است.

شاگردان مجتبی حسینی هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر برابر تیم صنعت نفت به پیروزی رسیدند. آنها در حال حاضر از ۱۹ بازی خود ۱۷ امتیاز دارند و در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم سید مهدی رحمتی هفته گذشته پرسپولیس را با نتیجه ۱_۱ متوقف کرد. شهرخودرو از ۱۹ بازی خود ۲۴ امتیاز کسب کرده است و در رده یازدهم جدول است.

هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز وارد بازی خواهند شد. گاندوها با پیروزی برابر صنعت نفت از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و می‌توانند با پیروزی در این بازی پس از هفته‌ها از رده چهاردهم جدول یک پله بالا بیایند و آرام آرام از پایین جدول جدا شوند. از طرف دیگر شاگردان مهدی رحمتی نمی‌خواهند امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند و حتی با پیروزی در این بازی تا ۳ پله شانس صعود دارند با وجود این انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارند.

به گزارش ایمنا، سایر دیدارهای هفته بیستم برگزار شده است اما دیدار تیم‌های فولاد _ تراکتور و استقلال _ صنعت نفت به دلیل حضور تیم‌های فولاد، تراکتور و استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

کد خبر 487023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.