گوشی‌های سری آیفون ۱۴ با پیشرفت چشمگیر دوربین وارد بازار می‌شود

شرکت اپل قصد دارد سری آیفون ۱۴ خود را با پیشرفتی چشمگیر در زمینه دوربین وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مطالب منتشر شده نشان می‌دهد که پرچمداران آینده اپل قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی در اختیار کاربران قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد گوشی آیفون ۱۴ در میان دیگر گوشی‌های اپل، بزرگ‌ترین سنسور دوربین با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را به همراه خواهد داشت. آیفون ۱۴ قادر است همزمان عکس‌های ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند، در حالت ۱۲ مگاپیکسلی، اندازه پیکسل‌ها به ۲.۵ میکرومتر می‌رسد.

 گوشی‌های سری آیفون ۱۴ با پیشرفت چشمگیر دوربین وارد بازار می‌شود

علاوه بر این دوربین آیفون ۱۴ قادر است فیلم‌هایی با رزولوشن ۸K ضبط کند. شرکت اپل قصد دارد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو را با اندازه ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی وارد بازار کند، فروش آیفون ۱۲ مینی مطابق با انتظارات شرکت اپل نبوده است. بنابراین این شرکت تولید آن را کاهش داده است و در سال آینده نیز نسخه مینی تولید نخواهد کرد.

 گوشی‌های سری آیفون ۱۴ با پیشرفت چشمگیر دوربین وارد بازار می‌شود

با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد آیفون‌های سال ۲۰۲۳ میلادی دارای Face ID درون نمایشگر باشند. بنابراین صفحه نمایش آنها هیچ‌گونه بریدگی یا حفره‌ای نخواهد داشت. علاوه بر این ممکن است شاهد بازگشت حسگر اثر انگشت Touch ID درون نمایشگر باشیم. با این وجود هنوز مشخص نیست شرکت اپل کدام فناوری را تأیید خواهد کرد.

در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی با حسگر درون نمایشگر، فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کد خبر 487018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.