پاختاکور ۳ _ ۳ تراکتور / ضعف دفاعی تراکتور مانع از پیروزی آن ها برابر شیر ها شد

تراکتور در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور حاضر شد که این باز با نتیجه پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از چهارشنبه _ ۲۵ فروردین ماه_ در منطقه غرب آغاز خواهد شد که از گروه B تراکتور از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور رفت که این دیدار با نتیجه پر گل سه بر سه به پایان رسید.

پاختاکور و تراکتور

ورزشگاه: شهر شارجه

ترکیب تیم فوتبال پاختاکور: کواتف، سیفیف، ایگور کریمتس، اسماعیلوف، علی جانوف، سوبیرخوجائف، اسموعیلوف، رشیدوف، دیگو چران، تورگونبف، دردیوک.

سرمربی: پیتر هوییسترا

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:

تراکتور: محمدرضا خانزاده (دقیقه ۲۱)، اشکان دژاگه (دقیقه ۷۷)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: اشکان دژاگه (دقیقه ۵۱)، محمد عباس زاده (دقیقه ۵۶، ۸۳)

پاختاکور: دیگو چران (دقیقه ۶۸)، موخیدینف (دقیقه ۷۴)، اریکینف (دقیقه ۸۱)

شرح بازی:

در این دیدار مسعود شجاعی روی نیمکت است و اشکان دژاگه با حضور در زمین بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است. بازی تا دقیقه ۱۰ اواسط میدان است و خطری از جانب دو تیم شاهد نیستیم، از دقیقه ۱۳ پاختاکور حملاتی روی دروازه تراکتور ایجاد کرده که خطرساز ظاهر شدند. تراکتوری‌ها دو حمله از طریق پرتاب‌های دستی روی دروازه پاختاکور انجام دادند که در هر دو صحنه محمدرضا خانزاده خود را در بهترین موقعیت گلزنی قرار داد ولی موفق به گلزنی نشد. دقایقی از بازی فشار روی دروازه پاختاکور و دقایقی فشار روی دروازه تراکتور است. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که با نتیجه تساوی صفر بر صفر این نیمه به پایان رسید.

در دقیقه ۵۱ شوت بابایی در محوطه جریمه به دست دفاع حریف خورد و برای تراکتور پنالتی گرفته شد که اشکان این توپ را به گل تبدیل کرد. در شرایطی که همه فکر می‌کردند پاختاکور بعد از گل تراکتور حمله می‌کند و به دنبال جبران گل خورده است، محمد عباس زاده با یک فرار و شوتی دقیق و محکم برای دومین بار دروازه پاختاکور را باز کرد.

پاختاکور از دقیقه ۶۵ حملاتی روی دروازه تراکتور ایجاد کرد که یکی از ضربات خطرناک آنها را خانزاده با یک جای‌گیری خوب دفع کرد ولی به دلیل عدم هماهنگی مدافعین این تیم دیگو چران موفق شد یکی از گل‌های خورده پاختاکور را جبران کند. بازیکنان پاختاکور بازی را در دست گرفتند و تراکتوری‌ها بیشتر دفاع می‌کنند، شیرها نتیجه تلاش خود را دیدند و بازی را به تساوی کشاندند. عملکرد ضعیف مدافعین تراکتور باعث شد گل سوم پاختاکور به ثمر برسد، دقیقه ۸۳ محمد عباس زاده برای تراکتور پنالتی گرفت و این بار تراکتور بازی را به تساوی کشاند.

بازی در نیمه حساس و پرگل شده است، داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: بازیکنان پاختاکور از فاصله بین مدافعان تراکتور استفاده کردند و شوتی به سمت دروازه حریف زدند که اخباری با ضربه پا این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۱۹: بازیکن تراکتور با پرتاب دستی اوت توپی روی دروازه پاختاکور فرستاد که توپ در بهترین موقعیت به خانزاده رسید ولی نتوانست دروازه پاختاکور را باز کند.

دقیقه ۲۱: تراکتورها دوباره از طریق پرتاب دستی توپی روی دروازه پاختاکور فرستادند، که محمدرضا خانزاده با یک فرار خود را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی دروازه‌بان پاختاکور بیرون آمد و با خانزاده برخوردی داشت.

دقیقه ۳۴: روی ضربه‌ای آزاد که نصیب بازیکنان پاختاکور شد، ضربه سر دیگو چران به سمت کنج دروازه تراکتور رفت که اخباری با یک عکس‌العملی فوق‌العاده خوب دروازه تیم خود را نجات داد.

دقیقه ۴۶: بابایی در محوطه جریمه پاختاکور توپ ربایی کرد و شوتی به سمت دروازه حریف زد که در اختیار دروازه‌بان پاختاکور قرار گرفت.

دقیقه ۶۶: بازیکن پاختاکور از بین مدافعین تراکتور پاسی به هم تیمی خود داد که این بازیکن با جای گذاشتن دو بازیکن در محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که توپ از اخباری عبور کرد و خانزاده با یک جای‌گیری خوب در دروازه اجازه گلزنی به بازیکنان پاختاکور نداد.

دقیقه ۹۰: ضربه بازیکن پاختاکور با اختلاف کم از کناره دروازه تراکتور به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۱: اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که ضربه خود را به سمت مخالف حرکت دروازه‌بان حریف زد و گل نخست تراکتور به ثمر رسید.

دقیقه ۵۶: محمد عباس زاده از وسط زمین توپ ربایی انجام داد و با سرعت زیاد به سمت دروازه پاختاکور حرکت کرد که شوت محکم و دقیق این بازیکن تبدیل به گل دوم تراکتور شد.

دقیقه ۶۸: دیگو چران از عدم هماهنگی مدافعین تراکتور استفاده کرد و با یک شوت دقیق یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۷۴: از همان نقطه‌ای که چرا گل اول را به ثمر رساند این بار موخیدینف گل تساوی پاختاکور را به ثمر رساند و مدافعین تراکتور در این صحنه بیننده بودند.

دقیقه ۸۱: اریکینف با عبور از سه بازیکن و تک به تک شدن با اخباری گل سوم پاختاکور را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۳: محمد عباس زاده با یک فرار در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پاختاکور قرار گرفت که با خطای مدافع حریف رو به رو بود و پنالتی برای تراکتور گرفته شد و خود عباس زاده این توپ را تبدیل به گل کرد.

کد خبر 487006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.