معاوضه کریس با پاریس در دستور کار تورینی‌ها

یوونتوس مشکلی با خروج رونالدو از این تیم نخواهد داشت و شاید بتوان مقصد بعدی این بازیکن را لیگ فرانسه دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پس از ناکامی ادامه دار یوونتوسی‌ها در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، شرایط به نوعی برای رونالدو و یووه تغییر کرده و نارضایتی‌های شدیدی از هر طرف وجود دارد که ممکن است ادامه کار را برای رونالدو سخت کند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی با امید کمک به یووه برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان به این تیم رفت اما در انجام این کار موفق نبود و نتوانست به بانوی پیر کمکی بکند. سران باشگاه یوونتوس در حال حاضر از عملکرد تیم خود نیز رضایت ندارند و به احتمال زیاد این تیم قهرمانی در سری آ را نیز از دست داده است.

برخی شنیده‌ها از احتمال خروج رونالدو در تابستان حکایت دارند. باشگاه‌های مختلفی همچون پی اس جی ممکن است به جذب رونالدو علاقه مند باشند و حتی مبالغی را نیز برای جذب او پرداخت کنند. از سوی دیگر یوونتوس نیز می‌توانند با فروش رونالدو کمی از لحاظ مالی تقویت شود.

گفته شده است که مویزه کین، بازیکن سابق یوونتوسی‌ها به همراه مائورو ایکاردی دو نفری هستند که احتمالاً در جریان انتقال رونالدو به پاریس می‌توانند به تورین بروند. شرایط کنونی آلوارو موراتا و برخی احتمالات درباره تمدید نشدن قرارداد قرضی او باعث می‌شود تا یووه نیاز به جذب یک مهاجم هدف تازه داشته باشد که ایکاردی از گزینه‌های جالب توجه است.

البته هنوز نمی‌توان با قطعیت در این باره نظر داد و اولویت پاریسی‌ها نگه داری دو ستاره خود یعنی نیمار و امباپه خواهد بود همچنین بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپا مایل به جذب ارلینگ هالند نروژی نیز هستند که پی اس جی و یووه نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

کد خبر 486945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.