۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
وقتی کروس به جرارد جواب نه داد

سرنوشت گاهی اوقات بر وفق مراد شماست و گاهی نه، یک بار به کروس روی خوش نشان داده و همان موقع به لیورپول پشت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، در سال ۲۰۱۴ باشگاه لیورپول تا آستانه جذب تونی کروس، هافبک مستعد آلمانی پیش رفته بود اما این بازیکن در آن زمان برای پیوستن به ترکیب مادریدی‌ها مصمم بود و به همین دلیل این معامله راه به جایی نبرد.

بسیاری از هواداران لیورپول به خاطر دارند که در سال ۲۰۱۴، برندن راجرز موفق شده بود ترکیب خوبی از جوانان با انگیزه را در لیورپول بسازد. تیم راجرز توانست پس از مدت‌ها غیبت، قرمزها را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و شرایط این تیم در جدول رقابت‌های لیگ جزیره نیز بسیار مساعد بود.

تابستان پیش رو در آن زمان اهمیت بسیاری برای لیورپولی‌ها داشت چرا که با به خدمت گرفتن بازیکنان مستعد و توانمند می‌توانستند مسیر پیشرفت خود را بهتر طی کرده و شانس خود را برای بازگشت به اوج افزایش دهند. برندن راجرز، سرمربی وقت قرمزهای آنفیلد نیز بازیکنانی را مدنظر داشت که هر کدام می‌توانستند نقش مهمی را در احیای لیورپول ایفا کنند.

شایعات ادعا داشتند که لیورپول مایل است تا آدام لالانا و دژان لوورن را جذب کند. این دو بازیکن در ساوتهمپتون بازی می‌کردند که البته در ادامه نیز به بندر لیورپول رفتند. الکسیس سانچز یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر راجرز بود که می‌توانست به عنوان بخشی از معامله سوارز با بارسلونا باشد. البته هیجان‌انگیزترین گزینه لیور، تونی کروس هافبک تیم بایرن مونیخ بود.

نکته جالب توجه درباره لیورپول در آن زمان، ترغیب کردن کروس برای پیوستن به این تیم توسط کاپیتان تیم خود یعنی جرارد بود. استیون جرارد در صحبت‌های خود چند سال پس از سال ۲۰۱۴ گفته است که او با کروس صحبت‌های کوتاهی را انجام داده ولی این بازیکن در همان زمان تصمیم خود را گرفته و به طور قطع رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده بود.

جرارد مکالمات آن زمان را بیهوده خواند و اشاره کرد که حتی قبل از تماس گرفتن با کروس انتظار داشته که او با حالتی تمسخر آمیز پاسخش را بدهد. اگرچه برخورد کروس کاملاً مناسب و محترمانه بوده، اما جرارد معتقد بود که تلاش برای جذب کروس بی فایده است و هیچ مزیتی برای لیورپولی‌ها نخواهد داشت. او اصطلاحاً تلاش خود را تف سر بالا خواند!

به هر حال هافبک خلاق آلمانی تصمیم خود را گرفته بود و گذر زمان نشان داد که اتفاقاً گزینه درست را نیز انتخاب کرده است. کروس پس از پیوستن به رئال مادرید موفق شد به قهرمانی‌های زیادی دست پیدا کند و حالا باید یک بار دیگر آماده شود تا برابر لیورپول قرار بگیرد، تیمی که یک بار قبلاً به آن پشت کرده است.

کد خبر 486934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.