هیچ شهری در کشور به‌ اندازه کرج آشفتگی بصری ندارد

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه کسی در کرج دلش به حال سیمای شهر نمی‌سوزد، گفت: ساماندهی آشفتگی‌های بصری مطالبه شهروندان است.

به گزارش ایمنا، به نقل از شورای شهر کرج، عباس زارع اظهار کرد: تابلوهای تبلیغاتی که مربوط سایر نهادها و ارگان‌هاست و فضایی از سطح شهر را اِشغال کرده، باید جمع‌آوری شود این مهم از مطالبات شهروندان است.

وی با اشاره به وجود برخی تابلوهای آلاینده در شهر، افزود: آشفتگی‌های بصری در برخی مناطق ازجمله میدان آزادگان یا میدان هفت زیاد است و هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست و برای جمع‌آوری آن‌ها ملاحظه‌کاری شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه هیچ شهری در کشور به‌اندازه کلان‌شهر کرج آشفتگی بصری ندارد، گفت: برخی تابلوهای آلاینده برخلاف ضوابط آئین‌نامه هنوز بر سر مغازه‌ها و حتی پشت‌بام‌ها نصب است و تاکنون برای جمع‌آوری آن‌ها اقدامی نشده و تاکنون تابلوهای اضافه خیابان‌ها، باغچه‌ها و پیاده راه‌ها جمع‌آوری نشده است.

زارع با بیان این که باید مدیران ارشد استانی پای‌کار باشند، گفت: عملیات اجرایی این طرح شامل جمع‌آوری تابلوهای مستهلک و خطرساز در معابر و پیاده‌روها، تابلوهای نماها که زمینه‌ساز بروز خطر برای شهروندان و آسیب به سیمای شهری هستند، حمایت و همکاری نهادهای مربوطه قابل انجام است.

کد خبر 486918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.