عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از جمع آوری بیش از ۸۰ هزار تن انواع پسماند توسط شهرداری قدس تا اجرای طرح تاکسی آتش نشان در گرگان و بررسی ۲۷۱ پرونده توسط کمیته فنی شهرداری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح ممیزی املاک شهرکرد پس از ۱۳ سال

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه از اجرای آخرین طرح ممیزی در شهرکرد ۱۳ سال گذشته است، خاطرنشان کرد: شناسایی املاک سطح شهر و شاخص شناسایی تخلف‌های ساختمانی از جمله معیارهای اجرای این طرح است و پیش‌بینی می‌شود از ۱۸ هزار صنف و بیش از ۴۰ هزار ساختمان و زمین بازدید شود.

افزایش کرایه تاکسی در شاهرود

محمد امین قره چای، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری شاهرود از افزایش کرایه‌های تاکسی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.

احداث المان‌های تاریخی جدید در «مینی ورلد» ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر گفت: یکی از اولویت‌های شهرداری از ابتدای کار در این دوره شورای شهر، اتمام پروژه‌های نیمه کاره‌ای بوده که چند سالی رها شده بود؛ یکی از این پروژه‌ها "مینی ورلد" است که شهرداری اقدام به تکمیل المان‌های نیمه‌کاره آن و احداث چندین المان جدید در آن کرد.

جمع آوری و انتقال بیش از ۸۰ هزار تن انواع پسماند شهری توسط شهرداری قدس

سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس در سال گذشته بیش از ۸۰ هزار تن انواع پسماند شهری را جمع آوری و منتقل نموده و در شرایط کرونایی نسبت به پاکسازی و گندزدایی محوطه ایستگاه‌های دفع پسماند و خودروهای حمل زباله به صورت مستمر اقدام کرده است.

بررسی ۲۷۱ پرونده در کمیته فنی شهرداری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از بررسی ۲۷۱ پرونده در کمیته فنی شهرداری و از سوی مدیریت تدوین و نظارت مقررات شهرسازی این معاونت، در سال گذشته خبر داد.

صدور سند مالکیت ۳۱ قطعه زمین به نام شهرداری سنندج

امیر عمیدی، مدیر حقوقی و املاک شهرداری سنندج گفت: از ابتدای امسال و با پیگیری‌های انجام گرفته از محل طرح تفکیکی ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها، سند ۳۱ قطعه زمین در مجموع به متراژ بیش ۶ هزار و ۴۲ متر به نام این شهرداری صادر شد.

فضاسازی شهری ساری به مناسبت ماه رمضان

شهرداری ساری به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فضاسازی شهری در معابر و میادین شهر را در دستور کار قرار داده و عملیاتی کرده است.

طرح تاکسی آتش‌نشان در گرگان اجرایی می‌شود

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه تاکسی آتش‌نشان نقش مهمی در کاهش خسارات حوادث سطح شهر دارد، گفت: امیدواریم این طرح که حاصل همکاری و تعامل نزدیک میان سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافر و آتش نشانی است، ضریب ایمنی و سلامتی در جامعه را افزایش داده و امنیت و سلامتی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

تصویب ۱۳۵ میلیارد ریال بودجه برای مدیریت شهری خنداب

رحیم سلیمی، شهردار خنداب گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال بودجه امسال به‌منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهر از توابع استان مرکزی مصوب شده است.

تعطیلی مراکز تفریحی و بازار هفتگی رودسر

رضا زنده دل، شهردار رودسر گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، طرح ساحلی، کمپ‌های اقامتی و بازار هفتگی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کد خبر 486903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.