شهرداری کلاردشت در انتظار تصویب بودجه ۱۴۰۰ ‏

شهردار کلاردشت با ابراز گلایه از تصویب نشدن بودجه گفت: بسیاری از پروژه‌های شهرداری ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تصویب نشدن بودجه در مقابل افتتاح و بهره‌مندی شهروندان گرفته خواهد شد چرا که با توجه به میزان تورم باید مبالغ بیشتری برای پروژه‌ها و اقدامات شهر هزینه کنیم.

نجم‌الدین پورعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با وجود اینکه حدود یک ماه از شروع سال جدید گذشته است همچنان منتظر تصویب بودجه ۱۴۰۰ توسط شورای شهر هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کلاردشت، ۲۲ دیماه ۹۹ جهت بررسی، رفع نقص و در نهایت تصویب تقدیم پارلمان شهری شد، ادامه داد: تا امروز جلسه شورای شهر برگزار نشده و تمام امور جاری و عمرانی شهرداری کلاردشت مسکوت مانده است.

شهردار کلاردشت تصریح کرد: در حالی در بهترین روزهای سال برای اجرای پروژه‌ای عمرانی قرار داریم که شهرداری کلاردشت در تأمین هزینه‌های حمل و نقل و بنزین خودروها و امور روزمره مانده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ شهرداری کلاردشت را با انبوهی از مشکلات با بودجه ۱۲ میلیارد تومانی تحویل گرفتم، خاطرنشان کرد: بودجه ۳۸ میلیاردی سال ۹۹ با متمم، به ۵۸ میلیارد تومان ارتقا یافت و برای سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری به رقم ۱۰۸ میلیارد تومان رسید و با افق اتمام پروژه‌های عمرانی ناتمام تقدیم شورای شهر شد.

پورعلی ادامه داد: شهرداری کلاردشت در طول این سال‌ها با اجرای پروژه‌های بزرگی همچون زیپ لاین، پل معلق، گلخانه، ساماندهی و بلوارسازی ورودی شهر، دریاچه رودبارک، شهربازی، حجم بالای آسفالت معابر و پیاده روسازی سطح شهر توانسته است رضایت‌مندی شهروندان و گردشگران را جلب کند، اما امروز سرعت و انرژی انجام کار را گرفته‌اند.

وی گفت: اجرای بسیاری از پروژه‌های شهرداری ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تصویب نشدن بودجه، در مقابل افتتاح و بهره‌مندی شهروندان قرار خواهد گرفت چرا که با توجه به تورم باید مبالغ بیشتری برای اجرای پروژه‌ها و اقدامات شهر هزینه کنیم.

شهردار کلاردشت این شهر را به جهت دارا بودن مواهب طبیعی و خدادادی، نزدیکی به پایتخت و بهره‌مندی از آب و هوای خوب همچنین شهروندانی با اصالت به عنوان یکی از شهرها و مناطق مهم استان و کشور عنوان کرد و گفت: بی توجهی‌ها باعث شده کلاردشت در طول سال‌های اخیر به جایگاه واقعی خود نرسد.

وی با بیان اینکه محدوده قانونی شهر کلاردشت دو هزار و ۴۱ هکتار است آن را در زمره شهرهای وسیعی عنوان کرد که می‌تواند ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشته باشد، افزود: امروز شرایط به گونه‌ای شده که کلاردشت از داشتن آسفالت و پیاده‌روی مناسب محروم است.

کد خبر 486883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.