خزانه‌داری الکترونیک شهرداری زاهدان راه‌اندازی شد

مدیر خزانه‌داری شهرداری زاهدان گفت: خزانه‌داری الکترونیک به منظور ثبت و شناسایی به موقع و کاهش بوروکراسی اداری و تسهیل و تسریع عملیات دریافت و پرداخت‌های خزانه در این شهرداری راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، فریبا عبدی در این باره اظهار کرد: موضوع راه‌اندازی و استفاده از خزانه‌داری در شهرداری زاهدان از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت که این مهم از آغاز سال ۱۳۹۸ و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور انجام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور تسریع در ادامه روند اجرای این امر مقوله استقرار خزانه‌داری الکترونیک در دو فاز مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

مدیر خزانه‌داری شهرداری زاهدان تصریح کرد: جهت تکمیل این فرآیند در خرداد سال ۹۹ همزمان با الکترونیکی کردن تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌های نقدی از طریق سیستم‌های الکترونیک شهرداری و بانکی دسته چک‌های پرداخت نیز حذف شد.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم این برنامه تکمیل فرایندی است که از ابتدای سال ۹۸ آغاز شده و شامل الکترونیکی کردن فرآیند تخصیص وجه و حذف نامه درخواست وجه و ابلاغ وجوه واریزی و پرداخت وجوه از طریق سیستم‌های مالی و حذف مغایرت‌گیری‌های دستی بود که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 486864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.