نوسازی تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی اصفهان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری برای بهسازی و نوسازی تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی اقدامات خوبی شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اطفائیه سبک با کاربری‌های امداد و نجات در راه اضافه شدن به ناوگان عملیاتی آتش نشانی اصفهان است.

وی تصریح کرد: اخیراً پیرو تلاش‌ها و پیگیری‌های شده و علی‌رغم شرایط خاص اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، تعداد ۱۱ دستگاه خودروی مدرن تویوتا hilux مدل ۲۰۲۰ به امکانات این سازمان اضافه شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این خودروهای تویوتا در جهت امدادرسانی سریع‌تر و مطلوب‌تر به شهروندان و با نیت کاهش زمان رسیدن به موقعیت حریق و حوادث خریداری شده و خدمات آن‌ها در اختیار شهروندان ایمن‌مدار اصفهانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با خرید و اضافه شدن خودروها و امکانات جدید، سازمان آتش نشانی اصفهان یکی از سازمان‌های مجهز مطرح در سطح کشور به شمار می‌آید.

آتشپاد گلابی گفت: در این دوره مدیریت شهری با هدف بهسازی و نوسازی تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی اقدامات خوبی شده است که امیدواریم هر ساله با پیش بینی اعتبارات مورد نیاز شاهد استمرار آن باشیم.

کد خبر 486846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.