سازمان آتش‌نشانی پره‌سر نیازمند تجهیزات خودرویی است

شهردار پره‌سر گفت: احداث ساختمان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر به اتمام رسید و آتش‌نشانان این واحد از پنجم اردیبهشت ماه جاری در آن مستقر می‌شوند.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری پره‌سر در گذشته فاقد ساختمان آتش‌نشانی بود و نیروها و خودروهای آن در ساختمان شهرداری مستقر بودند.

وی افزود: در سال گذشته احداث ساختمان آتش‌نشانی با ۲۰۰ متر مربع مساحت در دو طبقه و شامل فضای اداری و ۲۰۰ مترمربع آشیانه آغاز شد و در فروردین ماه جاری به اتمام رسید.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: تمامی امکانات رفاهی و ایمنی مورد نیاز آتش‌نشانان در این ساختمان پیش‌بینی شده و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی برای آن هزینه شده است.

وی یادآور شد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پره‌سر با ۱۰ نیرو و دو خودرو اطفایی به شهروندان و روستاهای اطراف خدمات‌رسانی می‌کنند.

شهابی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از خودروهای اطفای حریق آتش‌نشانی پره‌سر فرسوده شده و این واحد به شدت نیازمند داشتن حداقل دو خودرو آتش‌نشانی است در این راستا از مسئولان استانی انتظار داریم به شهرداری کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 486827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.