قیمت و مشخصات گوشی گیمینگ ردمی مشخص شد

گوشی گیمینگ ردمی که احتمالا دارای تم Call of Duty Mobile است، با قیمت ۳۰۵ تا ۳۸۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی ردمی هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری گوشی گیمینگ جدید خود اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که در این زمینه شاهد همکاری شرکت ردمی با Call of Duty Mobile خواهیم بود. گزارش‌های گذشته به شماره مدل M2104K10C این دستگاه اشاره کرده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این اطلاعات صحیح است یا خیر.

پیش از این شنیده‌ها به این موضوع اشاره داشتند که گوشی گیمینگ جدید شرکت ریلمی با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که این محصول به صفحه نمایش OLED مجهز باشد و دوربین سلفی آن نیز به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش تعبیه شود.

انرژی مورد نیاز گوشی گیمینگ ردمی با استفاده از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این محصول به تریگر مجهز باشد تا گیمرها بتوانند به آسانی با استفاده از این گوشی بازی کنند. احتمال دارد گوشی مخصوص بازی شرکت ردمی با قیمت ۳۰۵ تا ۳۸۰ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی جدید گیمینگ منتشر خواهد شد.

کد خبر 486786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطیما IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    عالیییی