۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
بهبود خدمات قطار شهری در آلمان

کارکنان اس-بان اشتوتگارت، شبکه قطار حومه در منطقه اشتوتگارت آلمان، از فعالیت ۵۸ قطار جدید در این شبکه خبر دادند و اعلام کردند قرار است بودجه‌ای ۱۶۰ میلیون یورویی برای رسیدن به این هدف هزینه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وزیر حمل و نقل آلمان و مدیر اس-بان اشتوتگارت در روز نهم ماه آوریل توافقنامه‌ای امضا کردند که طی آن قرار شد وزیر بودجه لازم را برای گسترش قطارهای شهری در اختیار مدیر شبکه قرار دهد. این هزینه حدود ۱۶۰ میلیون یورو برآورد شده که بخش اعظم آن برای خرید قطارهای جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته زیرساخت‌ها نیز با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهد شد تا با شرایط جدید، بیشترین سازگاری را پیدا کند.

در گزارشات متعدد آمده که طی چند سال گذشته، تعداد کاربران قطارهای شهری اشتوتگارت به طور قابل توجهی افزایش یافته و همین امر منجر به تراکم جمعیت در این وسیله‌های نقلیه شده است. بنابراین، افزایش تعداد قطارها و خطوط راه‌آهن پرسرعت از نیازهای اولیه بهبود طراحی شهری در آن به شمار می‌رود که امکان رفت و آمد ایمن و راحت ساکنان اشتوتگارت را فراهم می‌کند. بر اساس قرارداد امضا شده بین وزیر حمل و نقل آلمان و مدیر اس-بان اشتوتگارت، تمام تغییرات لازم در شبکه قطار شهری تا سال ۲۰۳۲ اعمال خواهد شد و بخش اعظم تردد داخل شهر از طریق مترو انجام خواهد شد.

جالب است بدانید که شبکه حمل و نقل قطار شهری اس-بان اشتوتگارت در چند دهه اخیر محبوب‌ترین وسیله تردد در بین ساکنان این شهر و حتی گردشگران آن بوده است به همین دلیل، بهبود وضعیت و افزایش قطارها و مسیرهای تردد آن نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی اشتوتگارت ایفا خواهد کرد و باید مورد توجه مقامات شهر قرار گیرد.

جالب این که مدیران این شبکه از دیجیتالی کردن مسیرهای راه‌آهن در آینده‌ای نزدیک خبر داده و ادعا کرده‌اند شبکه قطار شهری اس-بان اشتوتگارت به زودی یکی از پیشرفته‌ترین‌های جهان در نوع خود خواهد بود.

بهبود خدمات قطار شهری در آلمان

کد خبر 486724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.