عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از طرح جورقان برای ساماندهی ورودی اصلی همدان تا طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک قزوین و تمدید مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد را می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خط‌کشی طولی ۲۵۰ کیلومتر از معابر شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سال گذشته با توجه به اولویت‌بندی‌های شده حدود ۲۵۰ کیلومتر خط کشی طولی در معابر سطح شهر قزوین انجام شد.

حمایت شهرداری خرمشهر از بنگاه‌های اقتصادی

منصور علوانی، شهردار خرمشهر گفت: ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی از جمله مباحث مطرح در راستای تحقق شعار سال است و مقرر شده لایحه‌ای جهت طرح در شورای شهر ارسال شود و شهرداری خرمشهر سیاست‌های تشویقی برای بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کند.

هشدارهای آتش‌نشانی شهرکرد در فصل بهار

عنایت‌الله راهنورد، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهرداری شهرکرد نسبت به لزوم رعایت نکات ایمنی در فصل بهار هشدار داد.

اجرای مقررات ملی ساختمان در سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: ارتقای کیفیت اجرای مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهای شهری زیر ذره‌بین این معاونت قرار دارد به طوری که طی ۵ سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازدید هفتگی در این زمینه انجام شده است.

عملیات اجرایی پارک زعفرانیه ساری

عملیات اجرایی پارک محله‌ای زعفرانیه به مساحت ۷۹۰ مترمربع در منطقه دو شهرداری ساری با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق گزاره افزایش سرانه فضای سبز با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در حال انجام است.

طرح جورقان برای ساماندهی ورودی اصلی همدان

محمدعلی محمدی، فرماندار همدان گفت: بخشی از اصلی‌ترین ورودی شهر همدان در حوزه شهرداری جورقان است و این شهرداری باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمان‌بندی ارائه دهد.

تمدید مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد

سیدجمیل قادری، شهردار مهاباد گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهلت تخفیف پرداخت عوارض شهرداری به مدت یک ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آن دسته از تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد.

تخریب موانع محدود کننده ورود به پارک‌ها مجرمانه است

حسین ناصر خاکی، دادستان فردیس گفت: در دستوری به شهرداری این شهرستان برای اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید شد به کسانی که اقدام به تخریب موانع ورود به پارک‌ها می‌کنند، اخطار داده شود.

تعطیلی اماکن تفریحی و طرح‌های ساحلی تالش

نامیار سکوتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و طرح‌های ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کد خبر 486719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.