اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک و برخورد قانونی با آن دسته از تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به خیزش موج چهارم کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح ویژه نظارت بر تاکسیرانان فاقد ماسک توسط سازمان تاکسیرانی اجرا شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، خودروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی با استقرار روزانه در میادین اصلی و ایستگاه‌ها و خطوط تاکسیرانی و نقاط پرتردد، مدارک رانندگانی را که در هنگام جابه‌جایی مسافر از ماسک استفاده نمی‌کنند ضبط کرده و آن‌ها را به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کنند که در این کمیته با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سال گذشته ۷۷ نفر از تاکسیرانان فاقد ماسک به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند که با آنان برخورد قانونی شامل جریمه نقدی و درج اخطار کتبی در پرونده، شده است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می‌توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی ۱۳۷ یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۳۸۴۸ در میان بگذارند.

کد خبر 486715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.