افزایش خدمات دیجیتالی به شهروندان رومانی

مدیران شهرهای براشوو و سینایا در کشور رومانی توافقنامه‌ای امضا کردند که بر اساس آن قرار شده با همکاری یکدیگر خدمات دیجیتالی به ساکنان شهرهای خود را افزایش دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به زودی مدیریت شهرهای براشوو و سینایا بر اساس خدمات دیجیتالی پیشرفته صورت خواهد گرفت و شرایط زندگی برای شهروندان آن‌ها به طور قابل توجهی تسهیل خواهد شد. مقامات این دو شهر امیدوارند با همکاری یکدیگر، استراتژی‌های دیجیتالی را به درستی در شهرهای خود پیاده کنند و زمینه را برای گسترش این خدمات به سایر شهرهای کشور فراهم آورند.

مرحله اول پروژه دیجیتالی شهرهای براشوو و سینایا شامل ایجاد وب‌سایت‌هایی خواهد بود که شهردار هر شهر را با ساکنان آن پیوند می‌دهد. این اولین بار در تاریخ کشور رومانی است که مردم می‌توانند به روشی ایمن و کارآمد با مقامات رسمی محل سکونت خود ارتباط برقرار کرده و ایده‌هایشان را برای بهبود کیفیت زندگی شهر خود مطرح کنند. بدون شک، این همکاری برای مدیران شهری نیز مزایای بسیاری خواهد داشت و آنان را در شناسایی مشکلات طراحی شهری و خواسته‌های شهروندان موفق‌تر خواهد کرد.

وب‌سایت هر شهر از امکانات ویژه‌ای برخوردار است و مطابق با استانداردهای جدید، به طور مرتب به روز می‌شود و برای تمام علاقمندان قابل دسترسی است. بنابراین هر شهروند می‌تواند خواسته یا پیشنهاد خود برای بهبود خدمات شهری را در وب‌سایت ارائه دهد که پس از ارزیابی آن توسط مقامات محلی، برای اجرا در طراحی شهری اولویت‌بندی می‌شود.

مقامات رسمی شهرهای براشوو و سینایا هدف خود از همکاری و ارائه طرح جدید را شفاف‌سازی اهداف خود برای مدیریت شهر اعلام کرده و مدعی شده‌اند با راه‌اندازی وبسایت‌های شهری تمام اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند در نتیجه ساکنان این دو شهر از لحظه لحظه پیاده‌سازی پروژه‌ها در آن‌ها باخبر شده و می‌توانند برای بهبود هر چه بیشتر آن‌ها ایده‌پردازی کنند.

افزایش خدمات دیجیتالی به شهروندان رومانی

کد خبر 486700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.