پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا بازاری سبز و پر تقاضا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز گذشته و روز جاری وضعیت معاملات بهتر شد، برخی از سهام‌ها مانند گروه خودرویی، بارها و بارها صف‌های فروششان جمع‌آوری شد و برخی از نمادهای بازار مانند: فولاد، شستا، فملی، تاپیکو، کچاد، فخوز، شپنا و فارس تأثیر مثبت بر شاخص کل گذاشتند.

البته برخی به صف خرید نیز نشستند که با فروش سنگین حقوقی همراه شد، به طور مثال روز جاری حقوقی فولاد مبارکه با عرضه سنگین خود حجم عرضه را در کل بازار افزایش داد و اگر این رفتار مجددا ادامه پیدا کند ممکن است بازار به روند اصلاحی مجدد بازگردد البته دلیل این رخدادها همچنان مشخص نیست.

تأمین مالی هلدینگ‌ها حدود ۲۵ همت است و این عدد می‌تواند روند بازار را تا مدتی دستخوش تغییرات اساسی کند، امید است این موضوع به زودی تحقق یابد.

از طرف دیگر مذاکرات ایران و اروپا بر سر مسئله تحریم‌ها با مشکلاتی روبرو شده است و این موضوع کمی انتظارات کاهش دلار را به تعویق می‌اندازد به هر حال همه چیز برای یک صعود پرقدرت آماده است و اگر مقدار حقوقی‌ها اجازه دهند، این شرایط مهیا می‌شود.

پیش بینی می‌شود بازار فردا بازاری سبز و پر تقاضا باشد.

کد خبر 486699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    بخدا این افت پی در پی سهام اعصاب برای ما نزاشته ما که کلی ضرر کردیم قانونی تصویب کنن بگن هر که سهام داره بایستی ان ریال نیز پر داخت کنه کجای جهان اینجوری که ما در بورس ایران می بینیم یک کم فکر اساسی کنید با کارشناسی دروغتان ما را فریب ندید یک روز سبز میشه یک ماه قرمز این کارشناسی درست ترین یا دو روز سبز دو ماه قرمز و سلام
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    حقوقیها حزب دولتند هر طرف بخواهد مچدخاندشان
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    امروز اکثر شاخص سازها مثبت وصف خریدمیشدن عرضه ابشاری حقوقیها نگذاشت این یعنی حداقل فردانیمه اول مثبت وریزش ۳هفته اینده در بازار ۰۰۰بازار اگر صعودی در پیش داشته باشد اینگونه حقوقی نمی فروشد