باید در بین ۱۰ کشور برتر در رده‌بندی مدالی بازی‌های پارالمپیک قرار بگیریم

رییس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: هدف ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار گرفتن در بین ده کشور برتر از لحاظ رده‌بندی مدالی است و بر همین اساس کاروان ورزشی ایران مهیای حضور در این رویداد خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت وزارت ورزش، محمود خسروی وفا در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: کاروان ورزشی ایران بر اساس مصوباتی که داشتیم و با هدف ارتقا جایگاه ایران که در بازی‌های پارالمپیک ریو به‌دست آوردیم، نفرات کاروان را انتخاب کردیم و هدف ما با توجه به جایگاه پانزدهم دوره قبل بازی‌های پارالمپیک، قرار گرفتن در بین ده کشور برتر در جایگاه رده بندی مدال هاست.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: نفراتی که سهمیه گرفتند لزوماً نمی‌توانند در قالب کاروان ایران قرار بگیرند و بر اساس توانمندی آنها در کسب مدال المپیکی یا کسب مدال طلا در بازی‌های پارآسیایی ٢٠٢٢ برای آقایان و مدال طلا و نقره برای بانوان می‌توانند به جمع کاروان اضافه شوند.

محمود خسروی وفا در این جلسه به همراه دیگر مسئولین کمیته ملی پارالمپیک گزارش‌هایی را در ابعاد فنی و پزشکی در فرآیند آماده‌سازی کاروان ورزشی ایران که به نام سردار دل‌ها مزین شده است، ارائه دادند.

خانم یامامورا مادر شهید سرافراز محمد بابایی به عنوان سرپرست معنوی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارالمپیک انتخاب شده است.

کد خبر 486686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.