نیمار: موفقیت و خوشحالی در پاریس به خاطر امباپه است

ستاره برزیلی تیم پی اس جی به تازگی عملکرد هم تیمی جوان خود را ستایش کرده و او را یکی از مهم‌ترین عوامل خوشحالیش در این تیم معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اگرچه هنوز شایعاتی در خصوص انتقال احتمالی نیمار از پاریس سن ژرمن به بارسلونا به گوش می‌رسد اما این بازیکن باز هم تاکید کرده که از حضورش در پایتخت فرانسه راضی است و تمایلی به تغییر شرایط موجود ندارد.

سران باشگاه پی اس جی پیش‌تر اعلام کرده‌اند که نیمار از حضورش در فرانسه خوشحال است و دلیلی وجود ندارد که این بازیکن تیم کنونی‌اش را ترک کند. فعالیت کمتر نیمار در فضای مجازی باعث شده تا برخی این مسئله را نشان دهنده پخته‌تر شدن او و اهمیت دادن بیشتر به شرایط فوتبالش بدانند. به طور کلی مدیران باشگاه فرانسوی معتقدند که شرایط کاملاً رضایت بخشی برای ستاره برزیلی تیمشان وجود دارد و به همین دلیل از ماندن او مطمئن هستند.

نیمار نیز بارها درباره احساس رضایت خود صحبت کرده و در این رابطه طی مصاحبه‌ای گفته است: بخش زیادی از شرایط خوب و خوشحالیم در پاریس را مدیون امباپه هستم. او حضور و زندگی در فرانسه را به من یاد داد و ذهنیت لازم برای دوام آوردن در فرانسه را به من آموخت.

وی در ادامه تمجیدش از امباپه گفته: بخش زیادی از موفقیت خودم در اینجا و تطبیق‌پذیری با شرایط را مدیون کیلیان هستم. از همان ابتدا ارتباط خوبی با او برقرار کردم. امباپه انسان خوبی است و با همه رابطه خوبی دارد. این یکی از چیزهایی است که باعث شکل‌گیری رفاقت ما شده و به همین دلیل من ارتباط رضایت بخشی با او دارم.

بدون شک زوج امباپه و نیمار یکی از بهترین زوج‌های فوتبال دنیا محسوب می‌شود و این دو بازیکن پیش از این تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی اروپا نیز رفته‌اند. دور از انتظار نیست که در سال جاری پاریسی‌ها یک بار دیگر شانس فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند ولی بدون شک در این مسیر نیاز مبرمی به درخشش دو ستاره پرفروغ خود دارند.

کد خبر 486656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.