برای ساخت سایت چقدر باید هزینه کنم؟

خیلی از ما فکر می‌کنیم ساخت سایت برای کسب و کارمان هزینه زیادی دارد. البته این فکر ما چندان بی راه هم نیست. وقتی لیست قیمت طراحی سایت بعضی از شرکت‌ها را می‌بینیم واقعاً مغزمان سوت می‌کشد. این شرکت‌ها هم حق دارند، چون کدنویسی سایت کار راحتی نیست و هزینه نیروی کار هم زیاد است.

معمولاً سایت‌های بزرگ که سرمایه و درآمد زیادی دارند برای طراحی سایت به این شرکت‌ها پول می‌دهند. حالا ما که تازه کارمان را شروع کردیم و درآمد و سرمایه‌ای هم نداریم، چه کار کنیم؟ بهترین راه این است که خودمان یک سایت برای کسب و کارمان بسازیم. احتمالاً می‌پرسید ما که بلد نیستیم سایت بسازیم؟ پس چه کار کنیم؟ خب این مشکل هم راه حل خودش را دارد. در ادامه یک روش ساده به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون هزینه زیاد یک سایت کامل راه‌اندازی کنید.

چطور با کمترین سرمایه سایت بسازم؟

روش‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که هرکدام از آن‌ها هزینه متفاوتی دارند. مثلاً می‌توانیم یک برنامه نویس استخدام کنیم تا برای ما سایت بسازد، اما باید درآمدی داشته باشیم تا حقوق برنامه نویس را بدهیم. شرکت‌های طراحی سایت هم معمولاً هزینه زیادی بابت ساخت سایت دریافت می‌کنند. مثلاً یک سایت فروشگاهی عادی حداقل ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد.

برای ساخت سایت چقدر باید هزینه کنم؟

با این وجود یک راه سوم برای طراحی سایت سراغ داریم که قرار است در ادامه بیشتر با آن آشنا شویم. شما می‌توانید از سرویس‌های سایت ساز یا فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنید. این سرویس‌ها در چند سال اخیر روند طراحی سایت را بسیار ساده و سریع کردند. به همین دلیل سایت سازها و فروشگاه سازها تأثیر زیادی روی افزایش کسب و کارهای اینترنتی داشتند.

آموزش طراحی سایت با سایت ساز

احتمالاً آشنایی چندانی با سایت سازها و فروشگاه سازها ندارید. شاید حتی اسم این سرویس‌ها هم به گوش شما نخورده باشد. خب پس بیشتر در مورد سرویس‌های آنلاین ساخت سایت توضیح می‌دهیم. یک سایت اینترنتی اصولاً با کدنویسی ساخته می‌شود. خیلی از افراد کدنویسی بلد نیستند و می‌خواهند سایتی برای خودشان بسازند. همین مسئله باعث شد که سایت سازها به وجود بیایند.

روش کار سایت سازها به این صورت است که تمام موارد کدنویسی سایت از قبل انجام شده است. یعنی همه چیز برای شما آماده شده است و فقط کافیست اطلاعات دلخواه خودتان را در سایت قرار دهید. در اصل سایت ساز یک سایت آماده و کامل را به شما می‌دهد. حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت آماده را مطابق سلیقه خودتان تغییر دهید.

تغییرات سایت هم بسیار ساده است و به کدنویسی نیازی ندارد. البته این را هم بگویم که همه سایت سازها و فروشگاه سازها مثل هم نیستند. مثلاً کار کردن با سایت ساز پرتال خیلی راحت است و به دانش فنی و مهارت خاصی هم نیاز ندارد. یکی از ویژگی‌های پرتال این است که پشتیبانی رایگان و دائمی دارد. یعنی هر وقت نیاز داشتید با پرتال تماس می‌گیرید تا تغییرات مورد نظر شما را روی سایت‌تان اعمال کنند.

ساخت سایت با پرتال بسیار راحت و سریع است. خودتان به تنهایی و در عرض یک روز می‌توانید سایتی کامل برای کسب و کارتان طراحی کنید. در مقاله آموزش ساخت سایت به طور کامل روش طراحی سایت را به زبان ساده توضیح داده‌ایم. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید هر نوع سایتی را با پرتال بسازید.

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

یکی از موانع بزرگ کسب و کارها برای ورود به فضای مجازی، هزینه‌های ساخت سایت است. بعضی از افراد سرمایه زیادی دارند اما چون به کسب درآمد از سایت امیدی ندارند از این کار منصرف می‌شوند. اگر شما هم با هزینه طراحی سایت مشکل دارید بهترین کار این است که از سایت سازها استفاده کنید.

ویژگی خیلی خوب سایت سازها این است که چند پکیج با قیمت‌های مختلف ارائه می‌کنند. یعنی برای شروع کار می‌توانید یکی از پکیج‌های ارزان قیمت که امکانات کمتری دارد را خریداری کنید. بعد از مدتی که سایت‌تان رشد کرد آن وقت پکیج‌های بزرگ‌تر و گران‌تر را می‌خرید. همین ویژگی باعث می‌شود که هزینه‌های شما برای ساخت سایت به شدت پایین بیاید. بعد از این که درآمدتان از سایت بیشتر شد، بخشی از آن را برای ارتقا سایت‌تان هزینه کنید.

در ضمن یکی دیگر از خوبی‌های سایت سازهایی مثل پرتال این است که هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌شود. فقط سالی یک بار هزینه پکیج خریداری شده را پرداخت می‌کنید و تا سال بعد حتی یک ریال هم از شما دریافت نمی‌شود. در کل هزینه ساخت سایت با سایت سازها و فروشگاه سازها چندین برابر کمتر از طراحی سایت به صورت اختصاصی است. به همین دلیل برای شروع کسب و کارتان بسیار به صرفه است.

سایت ساز پرتال ۷ روز مهلت تست دارد. شما در این مدت به صورت رایگان از سایت ساز استفاده می‌کنید و یک سایت کامل برای خودتان می‌سازید. در صورتی که سایت طراحی شده برای شما مناسب بود، در نهایت هزینه خرید یکی از پکیج‌های پرتال را پرداخت می‌کنید. به همین راحتی شما هم می‌توانید صاحب یک سایت اینترنت ارزان قیمت بشوید.

همین الان سایت خودتان را بسازید

پیشنهاد می‌کنیم همین الان از ۷ روز مهلت تست پرتال استفاده کنید و یک سایت رایگان برای خودتان بسازید. قرار نیست هزینه‌ای پرداخت کنید فقط کمی با سایت ساز پرتال به صورت رایگان کار کنید. مطمئناً شما هم مثل خیلی از کاربران این سایت ساز از راحتی و سرعت طراحی سایت تعجب می‌کنید.

برای شروع ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲ و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی تماس بگیرید.

کد خبر 486625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.