عرضه مسکن برای جامعه هدف با جدیت دنبال می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تولید و عرضه مسکن را برای جامعه هدف با جدیت انجام دنبال می‌کند تا امید به خانه دار شدن مردم حفظ شود.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی با تاکید بر جریان پایدار تولید مسکن و ظرفیت ساخت در کشور اظهار کرد: از تمام ظرفیت سازندگان مسکن باید استفاده کرد و وزارت مسکن در این راه موانع را با اصلاح رویکرد و سیاست‌ها رفع خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فرآیند سریع اخذ مجوز ساخت مسکن نشان‌دهنده رفع موانع و پشتیبانی‌ها است.

اسلامی با بیان اینکه حوزه مسکن باید آرام باشد و نباید این بازار لجام گسیخته بماند، به ساخت پروژه احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در اسلامشهر در کمتر از ۲ سال اشاره و اظهار کرد: پشتیبانی مالی در این حوزه انجام می‌شود تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسد.

نهضت اقدام ملی طرح مسکن به سرعت در تهران پیش می‌رود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در حاشیه آئین عملیات احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در اسلامشهر گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی هزار واحد آن باید توسط بنیاد مسکن انجام شود.

محبت خواه افزود: پروژه دوم نیز که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر کلنگ زنی شد مربوط به احداث ۸۰۰ واحد طرح اقدام مسکن ملی بوده که عملیات اجرایی آن بر عهده راه و شهرسازی استان تهران است.

وی ادامه داد: این اداره کل، طبق تفاهم نامه با انبوه سازان در ۱۰ شهرستان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) ۱۴ انبوه ساز به کار گرفته است و آنها را با تجهیز کارگاه‌ها عملیات اجرای طرح‌ها را آغاز کرده‌اند.

محبت خواه اضافه کرد: نهضت اقدام ملی طرح مسکن به سرعت در تهران پیش می‌رود و در تهرانسر نیز چهار انبوه ساز به صورت سه شیفت مشغول کار هستند و همه اینها در کنار همراهی مردم در افتتاح و تکمیل حساب‌ها می‌تواند آینده‌ای روشن برای این اقدام ملی رقم بزند.

منبع: ایرنا

کد خبر 486622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.