جمع‌آوری روزانه ۴ تن زباله در شهر برف انبار

شهردار برف انبار با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک از مبدا به شهروندان آموزش داده شده است، گفت: در روزهای زوج چهار تن زباله به صورت تفکیک شده از در منازل شهروندان جمع‌آوری می‌شود.

حمیدرضا شریعتی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهر برف انبار، در روزهای زوج چهار تن زباله به صورت تفکیک شده از در منازل شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: سه نیروی شرکت بازیافت با یک دستگاه حمل زباله، کار جمع‌آوری و انتقال به محل دفن زباله‌ها را انجام می‌دهند که به صورت اصولی نیز دفن می‌شود.

شهردار برف انبار ادامه داد: طرح تفکیک زباله‌های تر و خشک و قابل بازیافت در منازل شهروندان انجام می‌شود که آموزش آن از قبل توسط نیروهای شرکت پسماند زباله با مراجعه به در منازل شهروندان با توزیع تراکت آموزش و فرهنگ سازی شده است.

وی با بیان اینکه پاکبان‌ها و رانندگان آمبولانس حمل متوفی در معرض مستقیم ابتلاء به کرونا هستند، افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدون‌شهر شش نفر از پاکبان‌ها و رانندگان شهرداری علیه بیماری کرونا واکسینه خواهند شد، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سه نفر از کارکنان شهرداری برف انبار به ویروس کرونا مبتلا شدند که بهبود پیدا کرده‌اند.

شریعتی‌نیا افزود: در شهر برف انبار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۸ میلیون تومان هزینه صرف تهیه مواد ضدعفونی و توزیع دستکش و ماسک شده است.

کد خبر 486574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.