گوشی‌های شیائومی می ۱۱ ایکس چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

به نظر می‌رسد که گوشی‌های شیائومی می ۱۱ ایکس در تاریخ ۲۳ آوریل وارد بازار هند خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در نظر دارد سری شیائومی Mi 11X را که شامل دو گوشی Mi 11X و Mi 11X Pro می‌شود، به زودی معرفی کند. به نظر می‌رسد این دو مدل به ترتیب Redmi K40 و Redmi K40 Pro ری‌برند شده برای ورود به بازار هند باشد. سری گوشی Redmi K40 در ماه فوریه در چین معرفی شده، اما هنوز وارد بازار هند نشده است.

در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر نشده است، بنابراین احتمال دارد با نزدیک شدن به تاریخ معرفی، شایعات زیادی در مورد آنها اعلام شود. انتظار می‌رود دو گوشی شیائومی Mi 11X و Mi 11X Pro از نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند شوند.

ممکن است گوشی شیائومی Mi 11X به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز شود در حالی که گوشی Mi 11X Pro می‌تواند از اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره‌مند شود. این دو مدل گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این گوشی شیائومی Mi 11X دارای دوربین‌های عقب سه گانه خواهد بود که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود در حالی که ممکن است گوشی شیائومی Mi 11X Pro دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. انتظار می‌رود انرژی مورد نیاز این دو مدل گوشی با استفاده از باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی تأمین شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند.

کد خبر 486563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.